1. GÜN (55 kg)

Kendime güzel bir not defteri aldım, artık devamlı çantamda taşıyacağım. Dün tüm gün yediklerimi not aldım. Yazmazsam gerçekten unutabilirim!

Cumartesi en yoğun çalışma günümdür bu nedenle ofisten ayrılana kadar bazen çok aç kalabiliyorum. Aralarda ufak tefek birşeyler yemeyi ihmal etmiyorum tabi

08.00
1 fincan süt
2 dilim tam buğday ekmeği arasında kaşar peyniri

Ofise gelince mutlaka kahve içerim, yoksa ayılamam.
1 fincan şekersiz, sütsüz Nescafe Green

10.30
3 adet kuru kayısı

12.30
1 adet kivili Activia probiyotik yoğurt

işte açlık başlıyor..

15.30
1 adet elma + 1 poaça

Ikea akşamı
17.30
1 kase yayla çorba
5 adet barbekü soslu tavuk kanadı (malesef derilerini de yedim çok severim)
4-5 adet patates kızartması
1/2 dilim elmalı turta (harikaydı, içi bol elma ve tarçınlı)

bugün sebze tarzı birşey yemedim vicdanım rahatsız :(
21.00
3-4 kaşık havuç-kıvırcık salatası

22.30
1 su bardağı armutlu cider (Ikea'dan aldım denemek için yoksa asitli içecek sevmem ve pek içmem)
2 kupa dolusu patlamış mısır (malesef yağlı ve tuzlu kendim yaptım)

Toplamda yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Tipik bir Cumartesi günü işte, öğün saatlerinde sapmalar var. Ama yine de suyumu güzel içtim. Geç saatte mısırı yemesem iyiydi ama dayanamadım. Protein, karbonhidrat ve meyve yönünden fena bir gün sayılmaz ama malesef sebze ve salata eksik oldu :(

19 Şubat Cumartesi 55 kg

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. Bence kahvaltınız çook hafif ya :) ben bir diyetisyen (Özlem Araz) yardımıyla hem boyumu uzatmaya hem de kilomu korumaya çalışıyorum fakat bana verdiği kahvaltı sizinkinden çook daha ağır.
    Kahvaltımda
    2 kk peynir - 1 porsiyon yağ grubu(ceviz,fındık vs)
    2 dilim tb ekmeği - 2 tk reçel ve bol domates var içecek olarak da şekersiz çay :) nedeni ne olabilir? Bu arada şişman değilim 162 boy 54 kilo ile ideal kilomdayım. yorumunuzu dört gözle bekliyorumm. Şimdiden teşekkürleer :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...