2. GÜN


Tek tatil günüm olan Pazar günü güzel yiğenim Berra'nın bizde kalması sebebiyle 08.15'de başladı. Yoksa Pazar sabah erken kalkmak hiç ama hiç sevdiğim birşey değildir! Eee bu kadar erken kalkınca çabuk acıktım. Bu Pazar biraz bol çeşit bir kahvaltı oldu. Günün yorucu geçeceğini bildiğim için kendime sıkı bir kahvaltı jesti yaptım :)

10.00
Şekersiz çay
1 kibrit kutusu kadar (en sevdiğim tabir :) beyaz peynir (asla light yemem)
1 yumurta (sarısının tamamı + beyazının 1/2'si)
2 adet közlenmiş çarliston biber
2 dilim salam + 4 dilim sucuk
2 adet yeşil zeytin
1 çay kaşığı bal
3-4 dilim beyaz ekmek

Pazar günü eşimle atladık vapura Karaköy'e gittik. Ne zamandır görmek istediğim bir sergi vardı. Body Worlds Orjinal Vücut Dünyası Sergisi. Karaköy'den sergi alanına kadar güzel bir yürüyüş imkanı doğmuş oldu. Hava o kadar soğuktu ki yolumuzun üstünde Starbucks çıkınca hemen içeri girdik...

13.00
1 short chai tea latte -Starbucks
3 ısırık acıbadem kurabiyesi

Sıcak içeceklerimizi alıp yola koyulduk, ama Karaköy'de birşey yemeden yürümek ne mümkün! Eşim dayanamadı Acıbadem kurabiyesi aldık...

13.30-15.40
Body Worlds Orjinal Vücut Dünyası Sergisi (2 saat ayakta geçen bir süre güzel kalori yaktırmıştır). Sergi izlenimlerimi belki bir ara ayrı bir konu olarak yorumlarım. Şimdilik söyleyebileceğim çok etkileyici olduğu, özellikle biyoloji bilimini seviyorsanız mutlaka görün. Bu sergiyi gezmek için insanın kendini merak etmesi zaten yeterince geçerli bir neden...

Madem Karaköy'e kadar geldik (zaten sık sık gelemiyoruz) o zaman felekten bir gün çalalım dedik :) Galata Köprüsü'ndeki güzel bir balıkçıya girdik. Tabi ki önce bize turist fiyatı uygulamaması için pazarlık yaptık :) Balık en sevdiğim yiyeceklerden biridir ama deniz mahsülleri de öyle. Valla bulursam kaçırmam!

16.30
Altın Balık Restaurant
3 dilim kızarmış beyaz ekmek eşliğinde zeytinyağ + zeytin ezmesi
2 adet midye dolma
4 büyük halka kalamar tava
1 adet ızgara levrek (soğan+ roka asla vazgeçmem)
300 ml bira

Evet biraz kaçırdım ama çok yürüdüm ve hareket ettim. Bunu hak ettiğimi düşünüyorum. Böyle güzel yağmurlu bir günde Galata Köprüsüne kadar gelip, denize karşı bu keyfi yapmasaydım kendimi hiç affedemezdim :)

Tahmin etmek hiç zor olmamıştır tabi ki ama yine de yazmam gerek. Karaköy'e kadar gelip Güllüoğlu baklavası yemeden olmaz değil mi? Ben aslında baklava falan sevmem ama eşim eve yarım kilo baklava alınca dayanamadım 1 tane yedim...

21.00
1 adet fıstıklı baklava
1 kupa sade Tchibo hazır kahve

23.00
1 adet armut (meyve yemeyince mutsuz oldum)

Toplamda yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Çok güzel bir gündü! Biraz kalorili şeyler yedim ama miktarını abartmadığımı düşünüyorum. Yine olsun yine yaparım ama asıl mesele şu ki sık sık olmuyor :) Bu kadar güzel bir gün geçirmenin bedeli neyse haftaiçi icabına bakacağım artık :)

20 Şubat Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...