3. GÜN

Ve Pazartesi 08.00'de başlar...

08.30
1 fincan süt

Dünkü kalorili tercihlerin ardından haftaya sağlıklı beslenme hedefleri ile başlamak güzel bir duygu, insanı motive eden birşey. Sürekli sağlıklı beslenerek yaşanmaz :) arada bir böyle kaçamak günler olacak ki motivasyonumuz artsın.

10.30
2 dilim tam buğday ekmeği (Doygun ekmeğe teşekkür ediyorum, geçen hafta ofise numune göndermişti)
2 adet üçgen peynir (La Vache qui rit)
1 fincan sütsüz sade kahve (Nescafe Green)

13.00
2 adet kuru kayısı

13. 30
7 kaşık zeytinyağlı bamya
1 dilim tam buğday ekmeği

15.30
1 adet kivili Activia probiyotik yoğurt

16.30
3 adet kuru erik (Peyman, son günlerde buna kafayı taktım :) bayılıyorum)
demleme Beyaz Çay (Tea for Me, şekersiz)

18.00
1 dilim tam buğday ekmeği
1 üçgen peynir (Karper)

Eşimin bahçecilik sevdası nedeniyle iş çıkışı Bauhaus'a gittik. Dışarda kalorili birşey yememek için eve dönüp yemeyi tercih ettim. Ama çok açtım bu nedenle birşey yemem lazımdı...

19.30
1/2 adet poaça

Nihayet eve döndük ve akşam yemeğime kavuştum :)

21.00
1 porsiyon Sulu Köfte (minik minik 10 adet köfte/Annecim eline sağlık! + biraz havuç + 1 orta boy patates içeriyor)
3 yemek kaşığı pirinç pilavı

23.00
1 adet büyük yeşil elma

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Akşam yemeğim biraz geç oldu ama sonuç olarak düşük kalorili bir gündü. Düne göre oldukça hareketsiz bir gün sayılır. Önümüzdeki günlerde egzersize zaman ayırmam gerektiğini düşünüyorum. Bu hafta düşük kalorili beslenmem gerek, çünkü önümüzdeki hafta Salı günü doğumgünüm için eşim şimdiden güzel bir rezervasyon yaptı bile :) o gün de kaçar tabi...

20 Şubat Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...