6. GÜN

08.00
Gün başlar...
Pek çok insana göre günüm geç saatte başlıyor çünkü evimle işim arasındaki mesafe yürüyerek 15, taksiyle en fazla 5 dakikamı alıyor. Geç saatlere kadar çalışabilme imkanımı da bu sayede elde edebiliyorum.

08.30
1 su bardağı süt (sabah ritüelim)

09.30
1,5 kibrit kutusu kadar kaşar peyniri
Yaklaşık 2 dilim kadar beyaz ekmek (ekmeğin köşesi en sevdiğim yeri)
1 kupa sade Nescafe Green

11.30
2 adet kuru kayısı (kuru meyveler bana çok pratik geliyor, 2 randevum arasında şeker yer gibi yiyorum)

Dün akşam yemekten sonra zeytinyağlı patlıcan yemeği pişirmiştim. Sebze yemeklerini etsiz ve kıymasız severim. Bence sebzenin gerçek tadını baskılıyor ve bana ağır geliyor. Öğlen yemeklerimi çoğunlukla evden getirdiğim için pratik şeyler olmasına özen gösteriyorum. Yoğun çalıştığım ve eve geç geldiğim için uzun ve oyalayıcı yemekler yapmaya zamanım yok. Bu nedenle bazen ön hazırlık yapmam faydalı oluyor. Örneğin dün pişirdiğim patlıcanı birkaç ay önce yıkayıp, doğrayıp buzdolabı poşetine koyup derin dondurucuya atmıştım. Dün akşam da sadece soğanı kavurdum, salça ve doğranmış domates ekledim ve poşetteki hazır patlıcanları koydum ve pişirdim. Bu şekilde hazırlık aşaması da çok kısa sürüyor. Bir tavsiye : vaktiniz varken birkaç çeşit sebze alın ve pişirmeye hazır hale getirip poşetlere koyarak derin dondurucuya kaldırın. Sonrasında göreceksiniz yemeği hazırlamak en fazla 10 dakikanızı alacak :)

12.40
7 kaşık dolusu z.yağlı patlıcan yemeği
3 kaşık bulgur pilavı (dünden kalan)
3 kaşık yoğurt

15.30
5 adet kuru erik (Peyman)
1 kupa demleme yeşil çay tropikal (Tea for Me)

16.30
Tek şekerli Türk Kahvesi
1 adet zencefilli kurabiye

19.30
6-7 kaşık z.yağlı bamya
1 kase yoğurt
2 dilim beyaz ekmek (ekmeğin öbür köşesi :)

Yarın uzman tv (www.uzmantv.com) ile video çekimim olacak o nedenle eve iş getirdim :) Daha önce yapılan çekimleri izlemek isterseniz...

21.00
Doğadan Büyülü Bohça Güllü Yeşil Çay (beğendim)

22.30
1 adet elma

23.00
6-7 tane patates cipsi!!!
Yatmadan 1 saat önce yemesem iyiydi, ama eşim paketi açınca ben de dayanamadım :(

Toplam yaklaşık 2 litre su

Günün Değerlendirmesi:
Yine düzenli beslendiğim iyi bir gündü. Yatmadan 1 saat önce yediğim cips de olmasa çok iyi olacaktı. Ama beni tanıyanlar bilirler cipse dayanamam! Bazıları tatlı ve çikolata sever, ben de cipsçiyim :)
Bu hareketsizliğe bir dur demek lazım!

24 Şubat Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...