8. GÜN

Cumartesi en yoğun iş günümdür, yarım günlük bir sürede sacede Cumartesi gelebilen danışanlarım olduğu için biraz koşturmalı geçiyor. Ama dikkat ettim ne kadar yoğunsam birşeyler yemek o kadar az aklıma geliyor...

08.30
1 su bardağı süt

Bugün hazırlıksız olduğum için dışardan peynirli sandviç almak zorunda kaldım

10.30
1 adet kepekli beyaz peynirli sandviç (3 dilim ekme kadar vardır + 2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir içeriyor)
1 kupa sade Nescafe Green

13.30
2 adet kuru erik(Peyman)

İş çıkışı çok aç oluyorum. Evde de yemek yok. Hazırlamaya ne vaktim ne de enerjim var :( En kolayı kolayı dışarıda yemek ve eve birşeyler alıp akşam yemeğini evde hazırlamak. Eşimle Palladium'a gittik. Canım hiç hafif birşey yemek istemiyor ama yine de kontrollü bir sipariş vermem faydalı olur :)

15.00
Turkmix
Tavuk Beğendi (4 dilim ince ızgara tavuk göğsü + 2-3 kaşık kadar beğendi)
2 kaşık kadar iç pilav (garnitür olarak tabakta vardı)
1 kutu ayran (en sevdiğim 2. içecek,1. si su!)
3-4 adet elma dilim patates kızartması

Öğlen dışarda yediğimiz için akşam evde yemeyi tercih ederim. Marketten taze yeşilliklerimizi alıp eve geldik. Zaten geçen hafta Karaköy'den balık da almıştık. Onları günlük porsiyonlar şeklinde ayırıp derin dondurucuya atmıştım. Şimdi pişirmesi pratik olacak zaten ızgarada hemen çözünüyor...

19.00
1 adet irice ızgara levrek
Büyük bir kase bol yeşillik salata (roka+ kıvırcık, tabi ki zeytinyağlı)
3 kaşık patates salatası (balık menümde mutlaka olur, bence balığa en yakışan yardımcı yemek, ayrıca aile geleneği :)

22.00
Şekersiz Zencefil-limon çayı (Lipton)

Yarın çok yoğun bir gün olacak. Fırsat sitelerinden birinden aldığım günübirlik bir tur ile Abant'a gideceğiz. Sabah 06.00'da kalkmamız gerekecek, inanabiliyor musunuz? Ya evde kalıp geç kalkıp miskin bir Pazar günü geçireceğiz (genellikle olduğu gibi) veya İstanbul'a kar yağmadığı için gidip yerinde görceğiz. Benim gibi sabah erken kalkmayı sevmeyen biri için bile değer...

Günün Değerlendirmesi:
Evde yemek yapıp yemek kendimi iyi hissetmemi sağlıyor. Çünkü hem hijyen açısından hem de kalori değeri açısından her zaman için kontrol bende oluyor. Sık sık dışarıda yediğim zamanlarda eğer hafif şeyler tercih etmezsem mutlaka biraz kilo alıyorum. Sürekli dışarda hazır yiyen kişilerin en büyük problemi bu bence. Çünkü bir süre sonra sipariş verirken düşük kalorili olmasını düşünmeyip lezzet odaklı tercihler yapılıyor. Bazı zamanlar diyet yapmasanız bile hafif şeyler yemeyi tercih edin.

26 Şubat Cumartesi

Diyetisyen serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

2 yorum:

  1. sevgili serap hanım öncelikle blogunuzu sıkı sıkı takip ediyorum cok güzel yapıyorsunuz ve harika görünüyorsunuz hiç ihtiyacınız yok ama genede yapıyorsunuz iyiki varsınız sevgiyle mutlu kalın.selinka...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklam,müşteri arttırmak için bir taktik sanırım taylan hanımda kızına blog açtırıp kitabını ona sattırdı enteresan :(

      Aaaa bak her şeyi yiyiyorum ama kilo almıyorum felsefesi :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...