12. GÜN

Bugün sabah çok zor kalktım. Artık 32 yaşındayım ondan heralde :))
Geç yatmaya alışkın değilim, bir de alkol alıca sabah uyanmak bir işkenceye dönüştü. Dün çok kalorili beslendiğim ve alkol aldığım için bugün düşük kalorili beslenmem gerek...

08.30
1 su bardağı 1/2 yağlı süt (bu sefer böyle aldım, markette kampanya vardı)

11.00
1 kupa sade Nescafe Green
3 adet kuru kayısı

12.30
1 kase mercimek çorbası
2 kaşık patlıcan yemeği

1 kupa rezene çayı

15.00
Ton balıklı salata
1 dilim kepekli ekmek

16.00
Türk kahvesi (şekersiz)

20.00
2 adet köfte
Bol göbek salata (z.yağı, fesleğen, limon, kuru soğan)
1 bardak ayran
1 dilim tam buğday ekmeği

22.00
1 adet armut

23.00
1/2 paket (4-5 parça) Gran Pavesi zeytinli kekikli kraker (Bu krakeri çok seviyorum, 1/2 paketi 1 dilim ekmek yerine geçiyor)

Toplamda 2 litre su

Günün Değerlendirmesi :
Bugün az yemeye çalıştım. Öğünlerde bol salata yiyerek lif alımımı arttırmış oldum. Bu şekilde lifli beslenme yağ emilimini azaltan bir etkendir. Barsak yüzeyini kaplayan lifler yağın çeperlerden emilmesini bir bariyer görevi yaparak biraz engeller. Bütün gün dün akşamın etkilerini azaltmak için bol bol su içtim. Alkol vücuttan fazlasıyla su atımına neden olduğu için bol su içerek bunu telafi etmek gerekir. Bu şekilde mineral dengesi de korunmuş olur. Zaten tüm gün çok şiş hissettim. Canım yemek bile istemedi. Ama nadiren öğün atlarım. Mutlaka birşeyler yemeye çalışırım. Porsiyonlarımın az olduğu düşük kalorili bir gün oldu. Bu hafta daha dikkatli beslenmem gerek. Sadece 1 gün dikkat ederek aldığım fazla kalorileri harcayamam. Hatta egzersiz de yapmalıyım...

2 Mart Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...