15. GÜN

Kendimi biraz hafif hissediyorum. Sanırım birkaç gün önceki kalorili beslenmem kiloma yansımadan etkilerinden kurtuldum. O zaman devam...

08.30
1 su bardağı süt
Tost (senelerdir aynı tost hiç bıkmadım :)

11.00
2 adet kuru kayısı

Cumartesi çok yoğun bir çalışma günüm olduğu için öğlen yemek yemeye bile vaktim yok. Arada ufak atıştırmalarla idare ediyorum...

13.00
1 dilim ıspanaklı börek - Komşu Fırın'dan (sanırım ıspanakla olan özel ilişkim anlaşılıyordur :) ıspanaklı olsun 1 dilim eksik olsun)

14.00
2 adet kuru kayısı

16.30 Nihayet eve geldim çok açım ve uzun zamandır yemediğim bir spesiyalim aklıma düştü yemezsem bugün ölebilirim gibi hissediyorum...

17.00
Mantı makarna (2 kupa kadar pişmiş Barilla makarna + 3 kaşık kıymalı salçalı sos + 3 dolu kaşık sarımsaklı yoğurt)

İşte huzur!
Aslında yorum bile yazmak istemiyorum bu keyfin üstüne :) koca bir tabak makarnayı yedim :) neyse ki geç bir saatte değil sonrasında başka birşey yemem heralde...

18.00
Yeşil çay

Kız kardeşim Semra ve tatlı kızı Berra bu hafta bizde misafir olacaklar. Cumartesi akşamından bavullarını toplayıp geldiler. Eee ekip tamam o zaman şimdi sıradaaaa...


22.00
2 kupa dolusu ev yapımı patlamış mısır (bizim evin ritüeli)

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Tipik bir haftasonu beslenme şeklinin sapması sorunu yaşandı ama çok yenmeyerek atlatıldı. Yalnız dikkat ettim bugün biraz fazla karbonhidrat ağırlıklı beslenmişim. Neyseki çok yemedim ve çeşit de yoktu. Önümüzdeki günlerde bu çılgın patlamış mısır canavarları nedeni ile sık sık mısır patlacağa benziyorum...

Yakında tartılmayı düşünüyorum...

05 Mart Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...