17. GÜN

Pazartesi günü herkes için diyet günüdür. Çünkü illa ki haftasonu kalorili beslenmiş olmanın verdiği bir pişmanlık ve sorumluluk duygusu vardır. Telafiye başlamak için harika bir gün :)

09.00
1 su bardağı süt
1 dilim kaşar peyniri + 1 dilim salam
2 dilim tam buğday ekmeği ile yapılmış sandviç

10.00
Sıcak kahvem...

11.00
1 adet kuru kayısı

Evden gelen sebze yemeğim hazır, kız kardeşim yapmış ellerine sağlık...

12.30
6 kaşık karnıbahar yemeği (kıymasız)
2 kaşık yoğurt
1 dilim kepekli ekmek

16.00
2 adet kuru kayısı
1 adet kivili Activia probiyotik yoğurt

Bugün ofisten geç çıkacağım için çok acıkacağım...

18.00
1 adet kuru kayısı (ofiste kan şekerim düştüğünde ilk başvurduğum şey!)

19.00
2 kaşık karnıbahar yemeği

19.30
1 adet armut

Sonunda 20.30 da ofisten çıkabildim. Eğer ufak atıştırmalarım olmasaydı kan şekerim çok düşerdi ve kötü hissederdim. Bu şekilde kan şekerimi dengeleyerek iş performansımı düşürmemiş oldum. Sanırım eve gittiğimde çılgınlar gibi yemek yeme isteği duymayacağım...

21.00
1 büyük kase yoğurt çorbası
1/2 küçük çipura (dünden kalan)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün hem çok düşük kalorili hem de sağlıklı beslenmiş oldum. Her 2 öğünde de ev yemeği yediğimde çok mutlu oluyorum. Ara öğün tüketmem sayesinde kan şekeri kontrolümü sağladım ve böylece hem çok acıkmadım hem de başıma ağrılar girmedi. Hafta iyi başladı bence...

07 Mart Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...