18. GÜN

Keşke bloglarımız talihsiz bir nedenle kapanmasaydı da ben de blogumu günü gününe yazsaydım. Ama açılacağına emin olduğum için günlük tutmaya devam ettim. Beni hayatta hiçbir şey yıldıramaz, kendim dışında! :)

Bugün 8 mart Dünya Kadınlar Günü. Çalışma hakkı elinden alınmış, okuma hakkı hiçe sayılmış, duygu ve düşünceleri hiç değer görmemiş milyonlarca kadına hürmetten durmak yok, üretmeye ve kazanmaya devam...

Bugün Etiler günü, sabahtan düştük yollara. Çok kar yağıyordu ama neyseki tutmadı. Böylelikle sabah arabadaki simit keyfimiz romantik kar yağışıyla süslenmiş oldu...

07.30
2/3 simit
2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir

1 kupa çay (çayı pek sevmem, hatta nadiren içerim. Öyle ki demlemeyi bile beceremem. Başkasının yaptığı çaylar o nedenle hep güzel gelmiştir.)
1 kupa kahve

13.00
1 kase şehriye çorbası
7 kaşık bamya yemeği (kıymasız- tabi ki evden getirdiğim)
2 dilim wasa ekmeği

17.00
2 dilim wasa ekmeği
1 dilim kaşar peyniri
Adaçayı

19.30
1 porsiyon mantı (tabi ki sarımsaklı yoğurtlu ve salça soslu)-Etiler Ulubey Mantı harikaydı!


Mantı en çok sevdiğim yemeklerdendir. Hatta eşim keşke beni de mantıyı sevdiğin kadar sevsen der :) Ben de derim ki Malesef canım mantı aşkımla rekabet edemezsin :)

Tabi ki mantı sonrasında birşey yemedim. Bol bol su içtim...

Günün değerlendirmesi :
Bugün en sevdiğim yiyeceklerden birini yemem de dahil olmak üzere sağlıklı beslendiğim ve yüksek kalori almadığım bir gün oldu. Mantı zaten diyeti çok bozmayan bir yiyecektir. Sonuçta suda haşlanan bir pişirme tekniği var. Önemli olan bu karbonhidratın yanında ekmek yememek. Salata varsa tercih edilebilir.

08 Mart Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...