19. GÜN (55 kg)

19 Şubat 2011 tarihinde (1. GÜN) başladığım blogumu takip edenler bilir. O gün tartılıp kilomu da yazmıştım. Sonrasında çok kalorili beslendiğim günler de oldu, diyetime dikkat ettiğim günler de. Kilomu korumak için neler yaptığımı hergün açıklayarak yazdım. Bugün kendimi tartılmak için iyi hissediyorum. Eğer kendimi şişmiş ve ağır hissedersem asla tartılmam. Çünkü moral bozucu oluyor.

Sonuç: 55 kg
Kilomu korumuşum :)


Günüm iyi haberle başlamış oldu...

08.30
Kaşarlı tost (2 dilim tam buğday ekmeği + 1 dilim kaşar peyniri)
1 bardak süt

12.00
2 adet kuru kayısı

13.00
4 kaşık bamya yemeği
2 dilim kepekli ekmek

16.00
3 küçük acıbadem kurabiyesi

Bugün tatlı yiğenim Berra'yı okuldan alma görevi bana düştü. Akşam yemeğimi onunla beraber yerim. Menü şimdiden belli zaten. Ufaklık köfteci olduğu için mutlaka köfte yeriz :)

18.00
4 adet Ramiz köfte (Berra 5 köfte yedi :)
Bol yeşillik salata
1/2 dilim ekmek
1/2 kutu ayran

19.00
Caffé Mocha(kremasız, biraz tatlı geldi çok beğenmedim, tatlı içecekleri sevmem)- Gloria Jeans

22.00
1 kase patlamış mısır

22.30
1 adet kivi

Toplam 1.5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Yine son derece sağlıklı beslendiğim bir gündü. Sanırım son günlerde pek meyve yemediğim için canım tatlı birşeyler istiyor. Kurabiye ve çikolatalı kahve tercihlerim bu nedenle olabilir. Neyseki sık sık tercih etmiyorum.
Kilo almadığımı görmek beni mutlu etti...

09 Mart Çarşamba

Diyetisyen Serap orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...