20. GÜN

Son günlerde çok yoğun çalışıyorum. Evdeki hazır yemekler bitti yenisini de yapamadım. Bugün mecburen her 2 öğünde de dışarıdan yemek sipariş vereceğim.

08.30
1 su bardağı süt
Kaşarlı tost

11.00
2 adet kuru kayısı

13.00
1 kase mercimek çorbası
8 parça kuşbaşı tavuk ızgara
3-4 kaşık pirinç pilavı
Salata

15.00
2 adet kuru kayısı

17.00
1 adet kivili Activia probiyotik yoğurt

20.00
Ton balıklı salata
3 kaşık makarna

21.30
1 dilim pasta (geç kalan doğumgünü pastam)

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün her iki öğünde de et türü yediğim için protein ağırlıklı beslenmiş oldum. Öğünlerden birinde sebze yemediğim zaman bir eksiklik hissediyorum. Yine meyveyi ihmal ettiğim bir gün geçirdim malesef :(

10 Mart Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...