22. GÜN

Yoğun bir Cumartesi gününe daha merhaba!

08.00
1 su bardağı süt
2 dilim tam buğday ekmeği
1 dilim Cheddar peyniri- yine tost yaptım...

12.00
2 adet kuru kayısı

Ofiste biraz kalabalığız, iş çıkışı herkesle buluşma noktam ofisim oldu. Biz de hadi bir fast food partisi yapalım dedik :)

14.30
1 dilim pizza
1/2 hamburger (çocuk menüsündekinden)
birkaç tane patates kızartması

Güzel kardeşim 1 haftadır bizde kalıyor. Eşi sporcu (eniştem milli karatecidir, bildiğiniz siyah kuşak! araştırmak isteyen google'a OKAY ARPA yazsın :) olduğu için kampa gittiği zamanlar bizde kalırlar, bu sefer bazı özel nedenlerden dolayı daha uzun kaldılar. Böylece Berra ile 1 hafta evde yaşama deneyimine sahip olduk :) Kardeşim Semra bugün ben çalışırken evde yemek yapmış o nedenle akşama evde yemeye karar verdik.

19.00
2 adet kabak dolması (kıymalı)
2 kaşık yoğurt
4-5 kaşık salçalı makarna (bunu ben yaptım, salça sosunda çok sevdiğim bir tat olan fesleğen var)

Berra uyuduktan sonra evde sinema keyfi...

22.30
1 dilim ananas
1 kupa dolusu patlamış mısır

Yaklaşık 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi:
Akşam hafif yemiş olduk. Öğlen her ne kadar fast food yemiş olsam da az yemeyi tercih ettim. Zaten pek iştahım yok sanki bugün...
Malesef yine meyve az!

12 Mart Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...