23. GÜN

Bu Pazar sabahı da Berra'nın pıtı pıtı koşarak odamıza gelmesiyle başladı. Tahmin edersiniz ki ilk cümlesi "Teyzeee benim kaynım çok acıktı!" oldu. Bu sefer şansımı çok zorlamak istemedim. Onunla biraz oynadıktan sonra kalkıp mutfağa gittim...

10.30
1 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu
1 adet rafadan yumurta (rafadan yumurtayı çok severim ama her zaman tutturamıyorum :)
1 dilim salam (haftada 1 gün kahvaltı yapabildiğimiz için salamları derin dondurucuya koyuyorum, çünkü dolapta kalırsa çabuk bozuluyor)
2 adet zeytin
1 dilim beyaz peynir
10 dilim kadar patates kızartması (Semra ve Kürşad'ın sabah sabah patatesçi damarı tuttu)

12.30
Kahve ve gazete keyfi


15.30
4-5 adet minik Beypazarı kurusu
Yeşil çay

Semra'nın çok güzel bir tavuk tarifi vardır. İzin verirse bir ara yazarım :) gerçekten çok lezzetli oluyor. Hazırlaması ondan pişirmesi benden oldu.

19.30
1 kase ekşili köfte (4-5 adet minik köfte vardı tabağımda, çorba olarak yaptığım güzel yemeklerden biridir)
Soyalı tavuk (12-13 kuşbaşı kadar)
4 kaşık pirinç pilavı

Çay keyfi...

21.00
2-3 adet jelibon şekerleme
1 adet Browni intense
2-3 parça gofret

Toplamda 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Tipik bir Pazar çeşitliliği ile haftayı kapatmış olduk. Soyalı tavuk nedeniyle biraz fazla sodyum aldım o nedenle bol su içtim. Sanırım yarına biraz ödem yapabilir.

13 Mart Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...