24. GÜN

Bol koşturmacalı bir haftadan sonra, bol koşturmacalı bir Pazar daha geride kaldı. Hafta içi bir süre idare edecek kadar yemek de yaptım. Yine sağlıklı beslenme planlarının kurulduğu bir hafta daha başlıyor...

08.30
1 su bardağı süt (vazgeçilmez sabah içeceğim)

10.30
1/2 simit
1 adet üçgen Karper peynir
1 kupa kahve (şekersiz ve sütsüz)

11.30
1 kupa kahve + 1 adet kuru erik

13.30
2 adet kabak dolması
2 kaşık yoğurt
1/2 dilim ekmek
bu aralar çabuk doyuyorum ya iştahım az ya da midem küçüldü...

16.30
3 adet Burçak bisküvi + bitki çayı

20.00
1 kase ekşili köfte (2-3 adet minik köfte)
1/2 simit (sabahki simitin yarısı)

23.00
1 adet muz
1/2 adet portakal


Yaklaşık 2 litre kadar su (Suyla aram çok iyidir, içmediğim zaman böbreklerim ağrır o nedenle bol bol su içerim. Suyun tek başına yağ yakıcı veya zayıflatıcı bir etkisi yoktur ama yaşamsal faaliyetler için çok gerekli bir içecektir. Diyetinizi mükemmel bile yapsanız su içmiyorsanız kilo vermeniz/yağ yakmanız zorlaşır.)

Günün değerlendirmesi :
Bugün oldukça düşük kalorili beslendiğim bir gün oldu, bunda azalan iştahımın da etkisi var. Biraz hasta gibiyim, çok fazla öksürüyorum. Bu nedenle bol bol su içme ihtiyacı duydum.
Sonunda biraz meyve yeme fırsatım da oldu.

14 Mart Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...