25. GÜN

Yine bir Salı günü 06.20 de başladı...

Araba'da simit keyfine hazır mıyızzzzz? Haftasonu eşim bana "Aşk Tesadüfleri Sever" filminin film müziklerini almıştı. Filmi çok beğendiğim için cd'yi sürekli almak istiyordum, söyleye söyleye sonunda aldırtmayı başardım :) Gerçekten çok beğendim. Bugün radyo dinlemek yok, arabada simit keyfi ve Aşk Tesadüfleri Sever müzikleri var :) hem de Etiler'e kadar...Çocukluğumda çok söylediğim bir şarkı vardı. Yıldırım Gürses söylerdi. "Ankara Rüzgarı". Sanırım bugün 4-5 kez üst üste dinledik :) Bir Ankara'lı olarak boğazı geçerken bu şarkıyı söylemek çok eğlenceliydi :)

07.30
1/2 simit
2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir (tam yağlı Ezine)

1 kupa Çay ve kahve

13.00
1 kase domates çorbası
1 adet kabak dolması
3 kaşık bulgur pilavı
Salata (yeşillik)

17.00
4 adet Etiform tahıllı bisküvi
Ihlamur

20.00
6-7 kaşık bezelye (etsiz)
1 kase yoğurt çorbası
1 dilim ekmek

22.00
1 bardak taze sıkılmış portakal suyu

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Sağlıklı beslendiğim bir gün oldu. 1-2 gündür iştahım az, pek açlık duymuyorum. Hala çok öksürüyorum :( bu nedenle karın kaslarım acımaya başladı. Ama hiç değilse egzersiz yapmış sayılırım :)

15 Mart Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...