26. GÜN

Ataşehir'e dönüş...Sanki hafta 2 kez başlamış gibi geliyor bana :)

08.00
1 su bardağı süt

Yoğunluktan kahvaltım gecikti..

10.00
1 adet yuvarlak ekmek (2 dilim ekmek kadar sayılabilir)
1 dilim kaşar peyniri

12.30
1 adet kuru erik Peyman

Evden yemek getirmediğim için öğle yemeğimi bir arkadaşımla dışarda yiyeceğim. Ama yine tercihim ev yemeği olacak..

14.00
1 kase brokoli çorbası
1 adet köfte
4 kaşık bulgur pilavı
4 kaşık dolusu yoğurt

1 fincan Salep (belki öksürüğüme iyi gelir diye içtim, ama çok tatlıydı içim bayıldı resmen)

Lipton zencefil limon çayı

21.00
Ekşili köfte (sadece suyu, zaten en çok bu kısmını seviyorum)
3 adet köfte (anne köftesi)
3-4 kaşık pirinç pilavı
2-3 kaşık dolusu Havuç-maydonoz salatası (z.yağlı, limonlu)

Sanırım biraz halsizim ve galiba hasta olacağım. Biraz meyve yesem iyi olur..

22.30
1 adet portakal
1 adet muz

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Öğlen yemeğimi dışarda yediğim zaman akşama kolay kolay acıkmıyorum. Sanırım dışarıdaki yemeklerin daha yağlı oluşu tok kalma süremi arttırıyor. Ofisten yine geç çıktığım için akşam yemeğim saat 21.00'e sarktı. Zaten genelde 20.30 dan önce yiyemiyorum. Buna rağmen kilo almıyorum. Nedeni çok açık : geç bile yesem kalorili yiyecekler yemiyorum ve de porsiyonları küçük tutuyorum.
Sanırım hasta oluyorum burnum akmaya başladı :(

16 Mart Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...