27. GÜN

Çok hastayımmm :(
Fena halde nezle oldum. Yataktan zor kalktım ama işe gitmek zorundayım, üstelik de çok yoğun bir gün. Bakalım nasıl geçecek?

08.00
1 su bardağı süt

09.30
2 dilim Wasa ekmeği
1 dilim kaşar peyniri

İştahım yok ama yemek zorundayım. Kolay yenecek birşeye ihtiyacım var.

13.30
Ton Balıklı Sandviç (Değirmen'in sandviçleri çok güzel oluyor, İtalyan Panini ekmeği kullanıyorlar, çok lezzetli bir ekmek. Ton balığına biraz fazla mayonez eklemişler, mayonez sevdiğim halde bana biraz ağır geldi)
Salata (çok az)


Tüm gün boyunca Ihlamur ve Zencefil-limon çayı içtim, sanırım burnum yara olacak o kadar çok sildim ki artık yoruldum, çok halsizim bir an önce eve gitmek istiyorum...

Eve geldiğimde o kadar yorgun ve hastaydım ki peynir-ekmek hazırlayacak kadar bile halim yoktu. Ben de en pratik olacak yiyeceği buldum. 1 paket cips! Ama keyif bile alamadım :(

20.00
1 paket patates cipsi (küçük paket)

21.00
1 adet kivi
1/2 portakal
1/2 muz

Toplam 1,5 litre su ve bolca bitki çayı

Günün değerlendirmesi :
Herkes hastayken iştahı kapanır ve yemek yiyemez, sanırım bende de diyetisyen psikolojisi nedeniyle "iyileşmek için birşeyler yemem lazım" fikri oluşuyor ve canım istemese bile mutlaka yemeye çalışıyorum.

17 Mart Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...