29. GÜN

Neredeyse blog yazmaya başlayalı 1 ay oldu, gerçekten paylaşmaktan çok keyif alıyorum. Bir de blog yasağımız kalksa da daha çok insana ulaşabilsek...

Yoğun bir Cumartesi olacağı için evde kahvaltı yapıp gitmem daha iyi olur. Sabah erken randevum iptal ettiği için bugün alışılagelmişin dışında bir gün başladı.

09.00
2 dilim Uno büyümek ekmek (Berra'dan kalan tost ekmeği)
1 dilim Cheddar peyniri

11.00
1 kupa hazır kahve (takip edenler bilir, sütsüz ve şekersiz)

Yine uzun süren bir açlık süresi sonrası soluğu Palladium'da alıp yemek yemeye koyuldum...

15.00
Köri soslu tavuk (sosu kremalı olduğu için ağır geldi, çok lezzetli olmasına rağmen yiyemedim. İçinde 5-6 kuşbaşı kadar tavuk vardı sadece)
4 kaşık safranlı pilav
1 kutu ayran

17.00
Filtre kahve
1 çilek-2 dilim muz, çikolataya batırarak (fondü Kahve Dünyası)
2 çatal kadar kahveli yaşpasta

Arkadaşlarımla kahve içmeye gittiğim zaman asla 1 porsiyon tatlı tüketmem, ya 1 porsiyonu paylaşırım, ya da kahvenin yanına konulan ufak bir çikolata parçasını/kurabiyeyi yerim. Zaten tatlı ve çikolata ile aram pek yoktur ama yesem yerim kendimi engelliyorum. Bu konuda iradenizle sürekli savaşın, tatlı yemek bağımlılık yapar, yedikçe yemek istersiniz. Bu duruma yenilmeyin!)

Yediğim yemeği uzun süre sindiremedim. O nedenle de pek acıkmadım ama akşam eşimle dışarıda farklı bir yemek yiyelim dedik ve Bağdat Caddesi'nde Meksika yemekleri yapan Ranchero'ya gittik.

21.00
1 porsiyon Sincronizada Maiz (tavuklu-kızartılmış mısır tortillaları arasında tavuk ile sotelenmiş mantar, Cheddar peyniri, karamelize edilmiş soğan, mısır, eritme peyniri, sotelenmiş biber içeriyor. Bu aslında bir ana yemek değil ama ben atıştırma tabağı ile bile doyan biri olduğum için sadece bunu yedim. Yağda kızartılmış olduğu için biraz yağlı bir yiyecekti ama lezzetliydi)
2 kaşık avakado sos
1 adet Mariachi Black bira

en son 1 shot meyve koktelyi ikram ettiler, gerçekten çok güzel bir aroması vardı :)

Cadde gezimizde yeni açılmış olan Godiva mağazasını da ziyaret ettik, çikolata sevenler için gerçekten cazip bir mağaza çünkü çok fazla çeşit var. Ama ben çikolata sevmediğim için tadına bile bakmak istemedim. Sadece izlemesi zevkli :)

dükkandan çıkarken çikolataya batırılmış çilek ikram ettiler, bir ısırık alıp attım çünkü çilek olmamıştı.

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Dışarıda besin tüketilen bir gün olmasına rağmen porsiyon kontrolünü kaçırmadım, hem keyifle yiyeceğim hem de büyük olmayan porsiyonları tercih ettim. Hem doydum hem de kilo alma korkusu yaşamadım. Diyetinizi bozsanız bile nasılsa bozdum diye moralinizi bozup sonuna kadar ipin ucunu kaçırmayın. Bu yapılan en büyük hatalardan biridir. Mutlaka kilo alma ile sonuçlanır.

19 Mart Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...