30. GÜN

Nihayet nezleyi atlattım, tek tatil günüm olan Pazar gününü daha keyifli geçirebilirim artık...Tam istediğim gibi uykumu alıp 11.00'de kalktım :)

11.30
1 adet rafadan yumurta
1 kibrit kutusu kadar beyaz peynir
2 adet yeşil zeytin- anne yapımı :) antalya mahsulü
4 dilim sucuk
3 dilim beyaz ekmek

13.30
Kahvem

Yarın için kendime yemek yaptım. Kaç gündür dolapta duran ama hasta olduğum için pişiremediğim lahanayı pişirdim. Kapuska yaptım. Eşim yemediği için ona da biraz lahanayı ayırım Koslow Salata yaptım. Belki bu şekilde biraz olsun sebze yemiş olur :)

İşte size basit bir Koslow Salata tarifi:

1 küçük kase ince kıyılmış beyaz lahana
1 küçük kuru soğan rendesi
1 küçük havuç rendesi
1 kaşık sarımsaklı mayonez
1 kaşık yoğurt
1/2 limon suyu
1 kaşık zeytinyağı
1 tutam karabiber, tuz
hepsini katıştırın bu kadar basit :)

17.00
1 büyük kase şehriye çorbası
1 dilim ekmek

Pazar günü balık yemeyi seviyorum. Hala Karaköy'den aldığımız balıkları yiyoruz :)

20.00
1 adet ızgara çipura
4 kaşık patates salatası
Bol roka-kıvırcık salatası
1 kaşık Koslow Salata (Coleslaw)

22.00
1 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu
5-6 adet patates cipsi-Lays

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün tamamen ev yapımı yiyecekler yediğim için çok mutluyum. Balık yemek en sevdiğim tercihlerden biridir. Balığı evde yemeyi seviyorum. Deniz mahsulleri ve mezeleri de dışarda :)
Yine çok sağlıklı beslendiğim bir gün oldu.

20 Mart Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...