31. GÜN (54,9 kg)

Bugün bloguma başlamamın 31. günü doldu. 1 aydır her gün ne yediysem yazdım. Sonuç: Kilomu koruyorum :) Kendimi iyi hissettiğim için bugün tartıldım. Normalde en doğru vücut ağırlığı sabah aç karnına yapılan ölçümde ortaya çıkar. Akşam ölçümlerinde vücut biraz şişmiş olur. Ben bugünkü ölçümü akşam 19.30 civarında yaptım. Demek ki sabah tartılsam 400-500 gram daha az çıkma olasılığım varmış :) Hatta kilo bile vermiş olabilirim...

09.00
1 su bardağı süt (sabah ritüelim)

10.30
2 dilim çavdar ekmeği-Uno
1 dilim kaşar peyniri
Çay ve kahve (şekersiz)

13.30
7 kaşık kapuska yemeği (kıymasız)
2 dilim beyaz ekmek

17.00
1 adet erikli Yovita probiyotik yoğurt

Eve gelince en kolay yemek derin dondurucudaki 1 paket mantıyı pişirmek oldu.

20.00
2-3 kepçe mantı (en sevdiklerim listesinde her zaman üst sıralarda)
2 kaşık salçalı sos
3 kaşık yoğurt

21.00
6 adet altın çilek (hiç sevmedim, anlamsız bir tadı var bence)
Ihlamur


Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Düşük kalorili ama çok sağlıklı beslendiğim bir gün oldu. Meyve yine biraz eksikti. Denemek için aldığım altın çileği pek beğenmedim. Sanırım bir daha almam. Yeni yiyecekler denemeyi çok seviyorum. Birkaç ay önce Pepino denemiştim. Onu da beğenmemiştim.

21 Mart Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...