33. GÜN

Malesef bu hafta ofisten hep çok geç çıktığım için ve evde eşimin yiyebileceği bir yemek olmadığı için akşamları dışarıda yemek zorunda kaldık. Neyseki ben kapuskayı çok seviyorum ve her öğlen yemeğimi evden götürebiliyorum.

08.00
1 su bardağı süt

10.00
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim çavdar ekmeği- UNO

11.00
1 kupa Nescafe
1 adet çubuk biskolata
1 adet rulokat (ofise böyle atıştırmalıklar almam, arkadaşımın ofisine kısa bir kahve ziyaretine gitmiştim)

13.30
7 kaşık kapuska yemeği (kapuska yemeğimin 3. günü)
2 dilim ekmek

16.30
1 adet sade Türk kahvesi

17.30
1 adet erikli Yovita probiyotik yoğurt
2 adet kuru kayısı

Ataşehir Ortaköy Doydum'da soluğu aldık, çok açız...

20.30
1 adet tantuni dürüm
1 kutu ayran

Yaklaşık 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Gün içinde iştahım çok kapalı oluyor. Sanırım işte yoğun olduğum için aklıma pek yiyecek birşey gelmiyor. Düşük kalorili beslendiğim için akşama biraz daha esnek beslenme hakkım doğmuş oluyor.
Malesef bugün taze meyve yememişim. Meyve konusunda bu aralar biraz hassasiyet göstersem iyi olacak...

23 Mart Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...