34. GÜN

Bugün oldukça yoğun bir gün yine akşam geç çıkacağım için eve gidip yemek hazırlama imkanım olmayacak. Bu öğlen için yine evden yemeğimi alıp ofise gidiyorum...

08.00
1 su bardağı süt

10.00
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim çavdar ekmeği (Uno'nun bu ekmeği bana biraz tuzlu geliyor, zor yiyorum)
Kahve

13.30
7 kaşık kapuska yemeği (bugün son artık 4 gündür her öğlen kapuska yiyorum)
1 adet yuvarlak ekmek

16.30
1 adet erikli Yovita probiyotik yoğurt

18.00
3 adet Etiform Limon lifli bisküvi
Zencefil-limon çayı (Lipton)

Bu akşam da Palladium'da yiyelim dedik. Canım hamur işi yemek istediği için Cook Shop'a gittik. Oranın pizzalarını beğeniyorum...
20.30
3 dilim pizza (biftekli, ballı, hardallı)
1 kadah kırmızı şarap

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün gündüz çok az yemek yediğim için sanırım kan şekerim düştü ve canım o nedenle hamur işi yemek istedi. Neyse ki çok ince hamurdan yapılan bir pizza yedim. Yine meyve yememişim. Kuru kayısı bile yok malesef :(

24 Mart Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...