35. GÜN

Eskiden her sabah ve akşam evden işe, işten eve yürürdüm. Çünkü evimle işim arasında 15 dakikalık bir yürüyüş mesafesi var. Ama bu aralar hiç enerjim yok. Nisan ayından itibaren en azından sabahları yeniden yürümeye başlayacağım. Akşamları pek mümkün değil...

08.00
1 bardak süt (güne soğuk sütle başlamak gibisi yok diyeceğim ama var :) kahveyle başlamak...)

09.30
1 dilim Cheddar peyniri
2 dilim çavdar ekmeği
Kahve

11.30
Kahve
1 adet rulokat

Cuma öğleden sonraları çalışmıyorum. Bir diyetisyen arkadaşımla Bağdat Caddesi'nde vakit geçireceğim. Biraz yürüyüş de yaparız...

15.00
1 porsiyon feraye mantı (Casita)

16.00
1 fincan Americano
1 parça çikolata (Godiva'dan almıştım)
1 fincan Earl Grey çay

Akşam yemeğine kızkardeşime davetliyim. Çok sevdiğim soyalı tavuk tarifinden pişirecek :)

19.30
1 kase yoğurt çorbası
15 parça kuşbaşı soyalı tavuk
3-4 kaşık salata
2 kaşık pirinç pilavı

20.30
Kahve

Yaklaşık 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bu hafta 2. kez mantı yiyorum. Bir de pizza yemiştim. Yani biraz hamur işi ağırlıklı geçen bir hafta oluyor. Neyseki öğlenleri sadece sebze yiyerek düşük kalori alıyorum. Önümüzdeki hafta hamur işine biraz dikkat etmeliyim. Malesef yine meyve yok :(

25 Mart Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...