36. GÜN

Çok yoğun bir Cumartesi sabahına merhaba...

08.00
1 bardak süt

10.30
1 kupa kahve
1/2 tost (pek canım istemedi, nedense fazla geldi tamamını yiyemedim)

13.00
1 adet çilekli Activia probiyotik yoğurt

15.00
1 adet kuru kayısı

İş çıkışı kurt gibi açım ve ben de Cumartesi gününün tadını çıkarmak istiyorum. Meydan'a gidip orada yemek yiyeceğiz. Sonra da Ikea'yı gezeriz :)
Hava güneşli ama burası çok esiyor, içerde yemeyi tercih ederim. Haydi Num Num'a
16.00
1 adet Mozarella peynirli sandviç (harikaydı! tam benlikti. İçinde roka, fesleğen, sotelenmiş sarı ve kırmızı biber, kuru soğan vardı. Yanında getirilen patates kızartmasından sadece 3-4 adet yemişimdir)
Az salata (mayonez sosluydu)
1 kutu ayran
Eşimin yemeğinden 1 lokma tavuk :) denemeden duramam

17.00
Ikea'da bir kahve molası

Akşam yemeğini evde yeriz artık. Çünkü 20.00-21.00 gibi yine acıkırım :)

20.30
1 kupa pişmiş renkli makarna (bunu geçen sene Mayıs ayında Barcelona'dan almıştık, çok renkli olması hoşuma gitmişti. Aslında tabi ki made in Italia :)

22.00
1 kase tuzlu ay çekirdeği

23.00
1 dilim ananas

Yaklaşık 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
İş, gezme ve yemeyle dolu bir gün daha bitti :) Çok kalorili beslenmedim aslında. Bugün sebze yememiş oldum. Ama bu hafta her öğlen kapuska yemiştim :) Sanırım ananas da bu haftanın kazanan meyvesi oldu :)

26 Mart Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...