37. GÜN

Geç kalkmayı sevdiğim gün Pazarrrrrrrrrr!!
Saatlerin ileri alınma hikayesi nedeniyle kolsaatimin farklı, cep telefonumun farklı olduğu bir sabaha uyandım. Değişmeyen yerel saatle 10.30 da kalktım. Bugün evde kahvaltı yapmak istemedik. Daha önce bir fırsat sitesi aracılığıyla Ataşehir'deki Carpe Notte restoranta gittik. Açıkcası açık büfesini pek beğenmedim...

11.30
6 kaşık bol domatesli az yumurtalı menemen
3 ince küçük dilim isli peynir (bu peyniri çok severim)
1 ince dilim eski kaşar peynir
3 adet zeytin
2-3 dilim salatalık
3 dilim beyaz ekmek
1 bardak çay

Kahvaltı sonrası Ataşehir Lavazza'ya kahve keyfine...
1 fincan şekersiz espresso
1 fincan filtre kahve

Külkedisi eve döner ve mutfağa yemek yapmaya koyulur...

17.00
1 kase patates cipsi (Ruffles)

Takip edenler bilir Pazar genellikle balık günümüzdür. Karaköy'den aldığımız 1 kg iri istavritin yarısı bugün yenecek!

19.00
1 kase şehriye çorbası (yıldız şehriye ama ben çiçek diyorum :)
3 adet istavrit (tava değil ızgara)
Yeşil salata (malesef roka yoktu. Sadece kıvırcık, kuru soğan, kapari, bol limon ve zeytinyağlı)
1/2 dilim beyaz ekmek

21.00
Elma-tarçın çayı (Lipton piramit poşet çay, çok beğendim kokusunu)

23.00
1 adet yeşil elma

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Geç kalktığım için mutlu olduğum bir günde sevdiğim yiyecekleri de çok kaçırmadan yedim. Daha ne isterim. Ayrıca hafta içinde yemek üzere 3 çeşit de yemek yaptım. Yine hareketsiz bir gündü, ev işleri dışında egzersiz yapmadım. Nihayet 1 porsiyon da olsa meyve de yedim!

27 Mart Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...