38. GÜN

Pazartesi sabahımız eşimin telefonunu 1 saat ileri almaması sebebiyle geç kalmasıyla başladı :) 06.40 yerine 07.40'da uyanınca sabah sabah evde telaş rüzgarları esti.

09.00
1 bardak soğuk süt

Bugün kahvaltı yapmadım. Hem vakit olmadı hem de canım istemedi...
10.00
Kahve

11.00
1 adet kuru kayısı

13.00
7 kaşık kıymalı ıspanak yemeği (Pazar günü pişirdim, Superfresh dondurulmuş ıspanak)
2 kaşık yoğurt
1 yuvarlak ekmek

16.00
3 adet Etiform bisküvi

17.00
1 adet çilekli Activia yoğurt

Pazar öğleden sonra en azından bu haftanın 3 gününü kurtarsın diye 3 çeşit basit yemek yaptım. Basit ama hayat kurtarıcı :) Eve gidince hazır yemek gibisi yok...

20.00
1 kase şehriye çorbası (Pazar günü pişirdim)
2 adet köfte (derin dondurucudaki hazır anne köftelerimden)
4 kaşık kıymalı karnıbahar yemeği (Pazar günü pişirdim)
2 kaşık yoğurt

22.00
Elma-tarçın çayı- Lipton(kokusunu çok beğendim)

23.00
2 shot tekila (evde koca bir şişe Olmeca tekilamız var bazı akşamlar keyif yapıyoruz)
3-4 adet patates cipsi

Yaklaşık 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün her 2 öğünde de sebze yediğim düşük kalorili ve bol posalı bir gün oldu.
Malesef yine meyve yemedim. Yatmadan önceki kaçamak da olmasaydı daha başarılı bir beslenme günü olurdu. Olsun hiç pişman değilim :)

28 Mart Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...