39. GÜN

Salı günü Etiler'e gitme günüm. Yine saat 06.20'de günüm başlıyor...

07.30
2/3 simit
2 dilim beyaz peynir

10.00
1 kupa Kahve
1 kupa Çay

12.00
6 kaşık kıymalı karnıbahar yemeği
2 kaşık z.yağlı patlıcan yemeği
2 kaşık yoğurt
1 dilim tam buğday ekmeği

15.00
25 g dondurma (gittiğim bir yerde ikram edildi. Algida cup üstünde gramaj yazdığı için hesaplamam kolay oldu çünkü yarısını yedim)

16.30
1 adet kalp şeklinde browni (Pelit'in en sevdiğim ürünü, içi çikolata dolgulu harika bir kek! ama dikkat çok kalorili)
1 kupa çay

18.30
2 adet kuru kayısı

Bu akşam evde yemek olduğu için dışarda yemek istemedik. Özellikle de akşam üstü browni yediğim için dışarda kalorili birşey yememem gerekiyor. Eve gidip düşük kalorili bir sebze yemeği yemek en doğrusu :)

20.30
1 kase şehriye çorbası
6 kaşık kıymalı ıspanak yemeği
2 kaşık yoğurt
1 dilim tam buğday ekmeği

22.00
1 adet küçük armut (elmadan daha çok severim)

23.00
2-3 kibrit kutusu kadar taze hindistan cevizi parçası

Toplam 1.5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Etiler'de çalıştığım yere yakın mesafede bir ziyaretim olduğu için öğleden sonra 20 dakika gidiş, 20 dakika dönüş olacak şekilde yaklaşık 40 dakika kadar yürümüş oldum. Topuklu ayakkabım olduğu için çok hızlı yürüyemedim. Ama sonuçta hareket harekettir :)
Düşük kalorili ve sebze ağırlıklı bir beslenmem olduğu için memnunum, üstelik düşük kalorili beslendiğim için öğleden sonra kek ve dondurmayı da hak etmiş oldum :)

29 Mart Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...