40. GÜN

Çok yoğun bir çalışma gününe daha merhaba! İşini severek yapan insanlardan olduğum için çok şanslıyım, değişime bayılıyorum :)

08.00
1 su bardağı süt (her günümün vazgeçilmezi)

09.30
1 adet üçgen karper peynir
1 dilim tam buğday ekmeği
Kahve (kesinlikle kahve insanıyım)

12.30
7 kaşık kıymalı ıspanak yemeği (pişirdiğim bir yemeği 3 gün yiyorum :)
2 kaşık yoğurt
1 dilim tam buğday ekmeği

15.30
2 adet kuru kayısı

17.30
1 adet çilekli Activia probiyotik yoğurt

Canım kurufasulye istedi :) Doğru Ataşehir Çömlek'e...

19.30
1 porsiyon etli kuru fasulye (tabağımın dibine çöken yağdan hiç hoşlanmıyorum :( )
3 kaşık bulgur pilavı
3 adet inegöl köfte
1 kutu ayran

21.30
Lipton elma tarçın çayı (kokusu tadından daha güzel)

23.00
3 yudum portakal suyu

Toplam 1.5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Akşam yediğim yemeğin çok yağlı olması dışında günün diğer kısmında hem düşük kalorili hem de sağlıklı beslendim. Malesef meyveyi ihmal ettiğim bir gün oldu :(

30 Mart Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyinbakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...