74. GÜN

06.20
Salı günleri en erken kalktığım gün, senelerdir hep erken kalkıyorum ama bir türlü alışamadım :(

07.30
2/3 simit (Salı sabahı ritüeli)
1,5 dilim beyaz peynir

Etiler günüm ofis kalabalık olduğu için zevkli geçiyor. Çoğu zaman bilgisayar başında bile olmuyorum...

1 kupa önce kahve, sonra çay

12.00
1 kase yoğurt çorbası
3 kaşık dolusu mantarlı risotto (Pazar yaptığım)
4 kaşık salata
1-2 kaşık zeytinyağlı taze fasulye

Öğleden sonra bir işim nedeniyle yaklaşık 30-40 dakika kadar yürüyüş yapmış oldum. Ofise dönmeden önce yine Etiler Pelit'e uğrayıp kalp şeklindeki ıslak kekten aldım...

16.30
1 adet ıslak kek-Pelit
Kahve

Bu akşam El Clasico varmış, o nedenle dışarıda maç izlemeye gideceğiz, Paladium'a gidip Polonez'de hem yemek yiyeceğiz hem de eşim maç izleyecek...


21.30
Biftekli salata (üzerinde çok ince bir dilim kızarmış yağlı ekmek vardı, sosu da fazla değildi)

23.00
1 adet kremasız Irish Coffee (alkollü)

Toplam 1,5-2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Neyseki bugün biraz yürüyüş yaptım yoksa hayatım çok hareketsiz geçiyor. Son 3 Cumartesi flamenkoya da gidemedim zaten :( Dengeli beslendiğimi düşünüyorum. Asla oburluk yapmıyorum herşeyin bir sırası zamanı var değil mi? :)

03 Mayıs Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. salata süper görünüyor. Afiyet olsun sana canım. Bu arada sende süpersin tabiii. Keşke birazda ben iradeli olabilsem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...