75. GÜN

Bugün yoğun bir programım var. Ama ofiste ara öğünlerim için herşey hazır. Pazartesi günü Migros'tan sipariş verdim. Kapıma kadar getirdiler. Yaşasın internet! Çalışan yoğun kadınların kurtarıcısı, teknolojiyi seviyorum :)

08.00
1 bardak süt (sütümü içmeden asla!)

09.00
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim tam buğday ekmeği
Kahve (şekersiz,sütsüz)

12.30
1 kase yoğurt çorbası (soğuk da yenebiliyor, naneli cacık gibi)
7 kaşık z.yağlı bamya yemeği (dondurulmuş superfresh)
1 dilim tam buğday ekmeği

14.00
1 adet kestane şekeri (Kahve dünyası)
Kahve

17.00
1 adet yeşil elma

20.30
3 adet ızgara köfte
Bol yeşil salata (Eşim benden daha erken eve geldiği için salatayı o yapıyor. Çok iyi oluyor valla ben yeşillikleri yıkamaya çok üşeniyorum. Haa o ne kadar temiz yıkıyor orası da şüpheli tabi ki:)
1 dilim ıspanaklı börek-1/4 yufkadan gül böreği şeklinde(Antalya'dan gelirken getirdiklerimizden, dondurucuda duruyordu)

21.30
Yeşil çay

22.30
15 tane yeşil erik

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Evde yemekler bitmek üzere o nedenle buzluktaki börekler açığa çıkmaya başladı, gidişat riskli görülüyor...Hatırlarsanız ben 1 Nisan'da artık sabahları evden ofise yürümeye başlayacağım diye bir söz vermiştim kendime. O günden beri 1 kez bile yürümedim. Burdan da itiraf ediyorum. Zaten yürüsem övüne övüne yazardım. Ama napayım hava da düzelmedi ki :(

4 Mayıs Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...