78. GÜN

İşte yine bir Cumartesi, yoğun bir iş günü. Ayrıca ofise ve eve birşeyler almak için Ikea'ya da gideceğiz. Malesef yine flamenkoyu bırakmak zorunda kaldım bu kadar uzak olması bir süre sonra çok caydırıcı oluyor :(

08.00
1 bardak süt

10.00
Beyaz peynirli sandviç (randevu aralarımda lokma lokma yedim)
Kahve (1 fincan kahveyi yaklaşık 1 saatte ancak bitirebiliyorum yoğunluktan içmeye zaman olmuyor)

Çok acıktım, Meydan'a gider gitmez birşeyler yememiz lazım...Yine Num Num'a gittik ama bu sefer gerçekten kötü bir sipariş tercihinde bulundum :( yediğim yemekten hiç mutlu olmadım...

15.30
Izgara kalamarlı salata (asla bu salatadan yemem bir daha, mayonezli sosa bulanmış göbek salata ve üzerinde yok denecek kadar az kalamar parçaları vardı.Ben deniz ürünlerini çok severim ama lezzetli de değildi. Pişmanım :(

Neyseki Ikea'nın muhteşem sıcak çikolatası var! Her Ikea'ya gittiğimde mutlaka içerim. Eğer içmediysem mutlaka bitmiştir. O kadar güzel ki her zaman olmuyor, çabuk bitiyor. İçerken aldığım keyfi anlatamam. Ben ki çikolata pek sevmem ama bunun kıvamı muhteşem...

16.30
Sıcak çikolata- Ikea

Aldıklarımızı ofise getirip kurduktan sonra eve döndük. Öğle yemeği hiç hoş olmadığı için (eşim de yediği mantarlı pizzayı hiç beğenmedi, tadına baktım ben de beğenmedim) akşama kendimizi şımartmak istedik ve kalorili bir sipariş verdik...

Ataşehir'deki Pide de Samsun inanılmaz güzel pide yapıyor. Genellikle ıspanaklı yerdim ama bu sefer kıymalı yemeye karar verdim. O kadar acıkmışım ki fotoğrafını bile çekmeden yedim. Çok yağlıydı ama lezzetliydi. Mutluyum :), hafta içi dikkat ederim artık yine hamura daldım...

20.30
1/2 kıymalı pide
1 dilim pastırmalı pide (eşiminkinden)
1 bardak ayran
1/2 bardak şalgam suyu

22.00
3 kaşık dondurma

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün normale göre öğün saatlerim biraz değişti o nedenle uzun süre aç kaldım. Akşam kalorili beslenmiş oldum. Hamur işlerine dayanamıyorum, biraz spor yapsam sorun değil ama hiç spor yok hayatımda :(

7 Mayıs Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...