80. GÜN

Her Pazartesi haftasonu kalorili yemekler yemek yendiği için herkes diyet modunda olur, ben de öyleyim...

08.00
1 su bardağı süt

09.30
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

Evden yemek getirince çok rahat oluyor. İstediğim zaman yiyebiliyorum. Bu öğlen randevularım çok yoğundu. Öğle yemeğim baya gecikti...

13.30
7 kaşık dolusu yeşil mercimek yemeği (benim kaşıklar biraz dolu!)

Kurubaklagil beni çok uzun süre tok tutan bir yemektir. Midem zor sindiriyor ama çok sevdiğim için yine de yerim. Hiçbir şeyi "aman gaz yapıyor", yok "midemi ağrıtıyor" diye beslenmemden çıkarmam. Böyle de bir huyum var :)

17.00
2 adet Peyman kuru erik (hastasıyım)
Yeşil çay

18.00
1 adet kivili Activi yoğurt

Arkadaşlarla dışarda buluştuk. Evde mercimek ve türevleri menüsü olduğu için eşim de dışarda yemeyi tercih etti. Yine Palladium Cook Shop'a gittik, hem yemekler güzel hem ortam rahat...

20.00


1 kase köfteli domates çorbası (içinde birkaç tane köftecik vardı iyi fikir..)
Enginarlı Salata (çok sevdiğimi herkes biliyor artık :)
1 kadeh kırmızı şarap (günün yorgunluğunu attım, sefam olsun...)

23.00
4-5 tane yeşil erik

Yaklaşık 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Düşük kalorili ve sağlıklı beslendiğim bir gün oldu. Taze meyveyi az yemiş oldum. Ama kurubaklagil ve salata sayesinde bolca posa almış oldum. Barsak sağlığı açısından çok iyi...

9 Mayıs Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...