90. GÜN

Bugün 19 Mayıs tatili, geç uyanmak ne harika birşey :) Buzdolabımız bozuk olduğu için kahvaltıyı arkadaşlarımızla dışarda yapacağız. Ataşehir'de Değirmen'e gitmeye kara verdik. Ofisimin hemen bitişinde...

10.30
1,5 kaşarlı-sucuklu tost (kare dilim beyaz ekmekten yapılmış)
1 tatlı kaşığı bal-tereyağ karışımı (eşimin tabağından)
2 çatal menemen (arkadaşın tabağından)
1 bardak çay

12.00
1 fincan filtre kahve
1 adet kurabiye

Hastaneye gidip kayınvalidemi ziyaret edeceğiz...
Hastane dönüşü Semralar'a uğradık böylece ev yemeği yeme şansımız oldu :)

15.30
6 kaşık kabak yemeği
6 kaşık bulgur pilavı
Salata
3-4 kaşık mantı(kabak yemeyen eşim için yapmıştı)

Eşim her Perşembe halı saha maçına gider, ben de kardeşimle beraber Capitol'e gittim. Malesef geç bir saatte yemek yedik...
21.00
3 dilim pizza(Pizza Hut'ın orta boy pizzasından)

23.00
2-3 tane yeşil erik

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi:
Yemek saatlerim tamamen şaşmış şekilde bir gün geçirdim. Geç saatte pizza yemesem iyiydi ama Semra ve Okay'a uydum. Aslında 2. dilimle bile doymuştum ama 3. tamamen oburluk oldu :(

19 Mayıs Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...