91. GÜN

Normalde Cuma günleri yarım gün çalışırım, ama dün (19 Mayıs) tatil olduğum için bugün akşama kadar çalışacağım...

08.00
1 su bardağı süt

09.30
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

14.00
6-7 kaşık patlıcan yemeği
2 kaşık yoğurt
2 dilim Wasa (ekmek yoktu)

17.30
1 adet kivili Activia yoğurt

Evde yemek yok dışarıda yiyeceğiz ama dün akşam pizza yediğim için bugün hafif beslenmek istiyorum bu nedenle öğlen patlıcan yemeği yedim, akaşam da ev yemeği tercih edeceğim...Ataşehir'deki Mayam Ev Yemekleri'ne gittik...

20.00
2 adet zeytinyağlı enginar(bezelye,havuç ve patatesli)
1 kutu ayran

21.00
1/2 adet Eti browni intense
1/2 dilim kek (misafir olduğu için birkaç farklı keki dilimledim)
Çay
22.30
15 adet yeşil erik
5-6 tane yeni dünya (bazıları malta eriği de diyor ama ben çocukluktan beri yeni dünya olarak bilirim)

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Akşam yediğim keklerin dışında oldukça düşük kalorili ve posa içeren bir gün oldu. Bu mevsimdeki meyveleri çok seviyorum :) Tam enginar mevsimi olduğu için her hafta mutlaka enginar yemeye çalışıyorum...

20 Mayıs Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...