98. GÜN

Yağmurlu ve kapalı bir İstanbul sabahı daha...

09.00
1 bardak süt

10.00
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri (aynı şeyleri yemekten hiç sıkılmam)

12.30
3 adet Peyman kuru erik

13.00
1 adet zeytinyağlı enginar

14.00
Filtre Kahve

Bugün bir arkadaşımın sergisine gidecektim ama hem hava çok bozuk hem de hastaneye gideceğiz...
16.30
1 kase Doritos Nacho cips (büyük paketten kalanlara devam)
1 şişe Efes Limonlu fıçı bira (çok beğendim :)

19.00
1 adet zeytinyağlı biber dolması
4 kaşık zeytinyağlı taze fasulye
3-4 kaşık kısır
4-5 parça kuşbaşı körili tavuk (tavuğun beyaz etini hiç sevmem ancak bu kadar soslu olursa yiyebiliyorum)

21.00
10 tane yeşil erik
6 tane yeni dünya
Yeşil çay

23.00
2-3 kaşık çikolatalı dondurma (Kürşad'ın dondurma krizleri beni de etkiliyor! yoksa ben bu saatte kalkıp hayatta dondurma yemem)

Toplam 1,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Pazar günü maç izlerken arkadaşlara ikram etmek için aldığımız kuruyemişler ve cipsler benim bu hafta fazla abur cubur yememe neden oldu. Haftaya Roma tatilimizde baya yürüyüş yapacağımız için bunları yakarım zaten :)

27 Mayıs Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. merhaba,diyetisyen olduğunuzu gördüm ve size yazmak istedim.Gelişme çağında olan bir insan olarak öncelikle fazla kilolarla başım fena halde dertteydi.hatta hesaplarıma göre obez sınıfına girmekteydim ama görüntüm bozuk durmuyordu.Annemi ikna etmek suretiyle bende şehrimdeki bir diyetisyene gittim.Doktor yağ kas oranıma baktı,metabolizma hızımı 1500 küsür buldu.Bana gelişme çağında olduğumu söyleyip verdiği diyetin babamın günlük aldığı kaloriden daha fazla olacağını söyledi.Ve bana tam 1800 kalorilik bir diyet yazdı.Ve hayatımda başıma gelmesini en son isteyeceğim şey başıma geldi.Ona aktif bir hayatım olmadığını,üniversite kazanmak için spora vakit ayıramayacağımı,sabah 7 de çıkıp akşam 7 de geldiğimi ve ders çalışmak zorunda olduğumu söyledim.Yinede bana diyeti verip eve yolladı.Ve tabi ki olanlar oldu.15 gün sonra kontrolde yağ oranım artmış.su kaybetmiştim.Kilom ise birden fırlamıştı.15 yaşında genç bir kız için 160 boyunda ve 80'e yakın kiloya ulaşmış olmanın canımı ne kadar acıttığını tahmin edemezsiniz.
    Neyse olanlar olmuştu ki ben diyetisyenin yanında göz yaşlarımı tutamamıştım.Doktor diyette hiç bir şeyi değiştirmedi.Ve biz eve geri geldik.Yaklaşık bir-bir buçuk(kendiliğimden 73 kiloya düştüm) ay kadar sonra bir sabah aynada her zaman ki gibi yaşıtlarıma göre 5 beden büyük kalçalarıma ve 3 beden büyük karnıma bakarken bir karar aldım.Ve üç buçuk ayda tam 16 kilo verdim.Ama aktif olmayan hayatım yanında yemek yemeye aşık bünyem bunu o kadar zor başardı ki.Sizin yediklerinizi yiyemiyorum şuan.Yaz ve ben bütün gün oturuyorum diye her şeyden kısmak zorundaymışım gibi hissediyorum.Yeniden eski kiloma ulaşırım diye o kadar çok korkuyorum ki size anlatamam.Sizin yediklerini yiyerek kilomu korumanın sırrı nedir söyler misiniz? Hayatınızda ne kadar hareket var? Yoksa kafayı yemek üzereyim bende tüm yaşıtlarım gibi fast food ya da koca bir tabak yemek yiyip zayıf kalmak istiyorum.Ya da sizin gibi 10 köfte yiyebilmek.Cips yiyebilmek.Kusura bakmayın biraz fazla uzun yazdım.Ama gerçekten yardıma ihtiyacım var.

    Umarım cevap yazarsınız.Şimdiden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...