100. GÜN :)

Bir diyetisyenin beslenme günlüğü (kaptanın seyir defteri gibi birşey :)

Veeee 100. günümü yazıyorum :) Ne kadar mutluyum anlatamam. Çünkü bloguma gelen güzel yorumlar sayesinde ne kadar faydalı bir iş yaptığım konusunda düşüncelerim iyice pekişti. Beni uzaktan/yakından farketmez takip eden herkese çok teşekkür ediyorum...

Bulunduğu yerden bir diyetisyene ulaşma imkanı olmayanların verdiğim bilgilerden faydalanması, sadece tavsiyelerime uyarak kilo sorunu olanların kilo vermesi, tek başına kilo vermeye çalışanların her gün yazdıklarımı takip etmesi sayesinde diyet için kaybettiği motivasyonu geri kazanması, bazılarının yeniden süt içmeye başlaması, bazılarının artık haftada 1 kez mutlaka balık yemeye başlaması gibi örnekler ile blogumun ne kadar faydalı bir hale geldiğini görmekten gurur duyuyorum. Bilgi paylaşıldıkça ne kadar büyüyor ve işe yarıyor değil mi?

Dönem dönem iş yoğunluğum ve bazı sıkıntılar nedeniyle blogumu günü gününe yazamayabiliyorum ama yediklerimi not aldığım için sonradan yazma imkanım oluyor. Sakın bırakacağımı düşünmeyin. Başladığım bir işi asla yarım bırakmam, hele ki artık bu kadar sevildiğini ve takip edildiğini bildiğim bir konuda asla! 19 Şubat'ta yazmaya başladığım blogumun bugün 100. günü! İyi ki başlamışım :)

10.30
1 adet yumurta
1 dilim beyaz peynir
3 adet iri yeşil zeytin
Domates, salatalık
1/2 simit (bu aralar ne kadar sık simit yiyorum farkettiniz mi?)
2 dilim beyaz ekmek

12.30
1 adet Türk kahvesi(her zaman tek şekerli)

Kayınvalidemi ziyarete hastaneye gidiyoruz...

15.30
8-10 tane kraker

16.30
5-6 tane patates cipsi
8 adet yeşil erik

Bir aile geleneğimiz de güveç yemekleridir. Benim de kocaman bir toprak güvecim var. Yazın patlıcanlar ve domatesler lezzetli olduğu için sık sık güveç yaparım. Eşim de seviyor çünkü. Bu sefer annem yaptı.

18.30
7-8 kaşık güveçte patlıcan yemeği (kuzu eti var)
6 kaşık pirinç pilavı
Bol yeşillikli salata
1 dilim beyaz ekmek

20.30
1 kupa çay(şekersiz)
22.00
1 dilim (1,5-2 cm kalınlığında) Carte d'Or Kesme Maraş Dondurması (bu seneki favorilerimden biri oldu!)
100. günümü kutlamış oldum :)

Yaklaşık 2 litre kadar su (hergün ortalama bu kadar içerim)

Günün değerlendirmesi :
Öğün saatlerinin değişkenlik gösterdiği tipik bir Pazar günü olmasının dışında sağlıklı beslendiğim bir gün oldu. Değerlendirmeyi size bırakıyorum :)

29 Mayıs Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. Serap Hanım,
    100.yazınız kutlu olsun.Onca yoğunluğa rağmen bizler için bu bloğu tutuyorsunuz.Tekrar emeğinize, özverinize ve yazılarınıza binlerce kez teşekkür etmek istiyorum.
    İyi ki varsınız.Nice yazılara.
    Sevgilerimle,
    İzmir'den sıkı takipçiniz Şehri Abay

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...