101. GÜN

Bugün çok tatsız haberlerle başladı. Haftaya çok moralsiz başlıyorum :( Dün gece apartmanımızın güvenlik görevlisi kulübede kalp krizi geçirip vefat etti :(

Bu Perşembe Roma'ya gitmeyi planlamıştık. Ama kayınvalidemin yeniden yoğun bakıma girmesi nedeniyle artık tamamen iptal ettik. Önümüzdeki 6 ay süresince bir ara gideceğiz ama ne zaman belli değil. Buradan tüm hastalara acil şifalar ve hasta yakınlarına sabır diliyorum...

Bu hafta seyahatim olduğu için tüm randevularımı sıkıştırmıştım. O nedenle yoğun bir gün geçireceğim...

08.30
1 bardak süt

10.00
2 dilim Wasa (lifli olanından)
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

13.30
4 kaşık zeytinyağlı taze fasulye
2 kaşık kapuska
2 dilim ekmek

14.30
1 fincan Türk kahvesi

17.00
3-4 adet Peyman kuru erik

19.00
1 adet kayısılı Activia yoğurt

Evde hazır yemek olması harika :)

20.30
1/2 adet fırında levrek (Cumartesi'den kalan, soğuk balık yemeyi çok severim, ısıtmam)
5-6 kaşık pirinç pilavı (balıkla hiçbir zaman yakıştıramam ama napalım/suşi hariç tabi)

22.00
10 adet yeşil erik

Yaklaşık 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün moralim çok bozuktu, akşama 1-2 kadeh şarap içerim diye düşünmüştüm ama eve geç gelip yemek yemek falan derken unuttum. Çok tatsız haberlerin, koşturmacanın ve yoğunluğun olduğu karmakarışık bir gündü. Neyse ki kilo veren danışanlarım sayesinde benim de moralim biraz düzeldi... Beslenmem son derece sağlıklı ve hatta düşük kalorili denebilir.

30 Mayıs Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun Serap Hanım.
    Allah sizin kayınvalidenize ve tüm hastalara acil şifalar versin.
    Şehri Abay

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...