102. GÜN

Bugün Salı, Etiler'e gitme günüm... Hafta içi günümün en erken başladığı saat 06.25!

07.30
3/4 simit
2 dilim beyaz peynir

09.30
1 kupa çay
1 kupa kahve

12.00
2 adet kuru kayısı

13.30
7 kaşık kapuska
2 dilim tam buğday ekmeği

16.00
1/2 adet ay çöreği (çocukluğumdan beri çok severim)
1 kupa çay

19.00
2 adet kuru kayısı

Evde yemek var ama Ataşehir'e dönerken Batı Ataşehir'de yeni açılmış olan Benzin-Yellow taxi adlı mekana gidip bakalım dedik.
21.00
Benzin Krep (kavrulmuş kıymalı, çok beğendim doğru bir tercih yapmışım. Tabağımdaki patateslerden sadece 1 tane yedim)

22.00
200 ml kadar kırmızı şarap (bunu içemeyi dün kafama koymuştum:)

23.00
8-10 tane çilek

Yaklaşık 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Akşam geç saatte yemek yediğim ve bu yemeğinde biraz yağlı oluşu nedeniyle vicdan azabı duydum ama patates kızartmalarını yemeğim için başarılıyım. Zaten hiç lezzetli değildi. Gün içinde oldukça sağlıklı beslendim. Çok uzun zamandır ilk kez ay çöreği yedim baya özlemişim. İlk lokmamda çocukluğuma döndüm diyebilirim...

31 Mayıs Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

6 yorum:

  1. size sormak istediğim bir şey var. yarım ekmek (kepekli) tavuk döner (100gr) kaç kaloridir? bilginiz var mı, ben cevap bulamadım.. hani yaklaşık bi şey söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Yarım ekmek tavuk döner :
    1 bütün ekmeğin 300 g olduğunu düşünürsek yarım ekmek (150 g/6 dilim) yaklaşık 400 kalori verir. 100 g yağlı,derili tavuk döner de ortalama 210 kcal olsa toplamda 600-610 kcal gibi bir enerjiye sahiptir.

    YanıtlaSil
  3. çokmuş yaa :(( teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. bu istah acıcı bir diet mi ? Genelde aksam 6 dan sonra yemeyin diyorlarda.. siz surekli bisiyler yiyorsunuz ve daha da ilginci kalorili seyler : corek krep .. ben bu gun 7 bucuktan sonra 3 kasık dondurma yedim diye vicdan azabı cekiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eet ya cook dogru soyluyorsun ama kilo da almiyor ben bunlari yersem 2 gunde 2 kilo alirim;))

      Sil
  5. serap hanım neden patates kızartması yemiyorsunuz.kalorisinden dolayımı yoksa özel bi nedeni varmı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...