103. GÜN

Bugün Haziran'ın ilk günü ve dışarıda yaz havası yok! Kapalı, rüzgarlı ve her an yağmur yağacakmış gibi bir hava var...Bugün çok yoğunum...

08.00
1 fincan soğuk süt

10.00
1/4 simit
1 üçgen peynir (birşey yemeye bile zamanım olmadı)
Kahve

12.00
1 adet kuru erik

Bugün yoğun olduğum için annem bana yardıma geldi. Öğlen randevularımda iptal olunca dışarda yemeye karar verdik...Ataşehir'deki Ortaköy Doydum'a gittik

13.30
1 adet Tantuni dürüm (yanında 8 tane falan acıbiber turşusu yedim, bayılırım)
1 kutu ayran

Sonra kahve içmeye Ataşehir Lavazza'ya gittik. Renkli koltuklarına bayılıyorum :)Biraz yürüyüş yapmış olduk...

14.30
1 fincan Türk kahvesi(az şekerli)
1 minik kurabiye

16.00
Yeşil çay (Bir danışanım GNC'den alırken bana da almış. Limonlu yeşil çay)

18.00
2 dilim Wasa (lifli)
1 dilim kaşar peyniri

Ofisten geç çıktım.Ama 5-10 dakika sonra evdeyim :)
Muhteşem Yüzyıl akşamı...

20.30
6-7 kaşık güveçte patlıcan yemeği
1 kase yoğurt (içine nane, maydonoz ve yeşil soğan doğradım cacık yaptım, ama salatalık yoktu :)
2-3 dilim beyaz ekmek

21.30
1/2 kadeh kırmızı şarap (dünden kalan)
Diziyi izlerken bir yandan kol egzersizleri yaptım. 10'ar sayıdan 3 set 1 kg'lık ağırlıklarla kol kaslarımı güçlendirici hareketler yaptım. Bundan sonra biraz egzersiz yapmaya karar verdim. Yarın sabah da işe yürümeyi düşünüyorum...

22.30
8 adet yeşil erik

Yaklaşık 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bence bugün güzel beslendim. Kol çalışması da yaptım. O nedenle içim rahat. Hatta öğlen de yürüyüş yapmıştım. Hareketli bir gün oldu...

1 Haziran Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

4 yorum:

  1. merhabaa..:))
    ben bişi sormak istiyorum..su simit saraylarında satılan kepekli simitlerin normal simitlerden bi farkı var mı?

    kalori değerlerimi farklı acaba?normal simitin kalori değeri bildiğim kadarıyla 250kcal peki kepekli smitin ne kadar?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Hiç kepekli simit yemediğim için malesef nasıl bir simit olduğunu bilmiyorum. Eğer büyüklük olarak diğer simitler kadarsa kalorik olarak çok da farklı değildir. Kepekli ürünlerle normal ürünler arasında 15-20 kcal kadar ufak bir değer oynar. Tek fark kepekli ürünün kan şekerini daha yavaş yükseltmesi sayesinde kan şekeri kontrolünü sağlamasıdır. Bir de midede şişen kepek tanecikleri tokluk hissini arttırır. Bu olumlu özellikler nedeniyle kepekli simit tercih edilebilir ama zaten çok nadir yiyorsanız bence normal yiyip tadını çıkartın :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar .... bi arkadasim sizin sitenizi tavsiye eti ... iyikide etmis :) cok begendim ... emeginize saglik... ayrica burda herkezle paylasimda bulundugunuz icin tesekkürler ... bende diyetgünlügü tutuyorum ... hedefim eski kilolarima ulasmak :) ... sevgilerle Meltem
    www.diyetgunlugum.wordpress.com

    YanıtlaSil
  4. inşallah nice mutlu günler. harika bir iş yaptınız. sizi okuyunca bile kendimi daha iyi beslenmiş hissetiyorum.sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...