104. GÜN

Bu sabah işe yürüyerek geldim :) 15 dakika bile olsa hızlı yürüdüğüm ve yokuş çıktığım için güzel bir egzersiz yapmış oldum. Tek kötü tarafı işe gelirken terlemekten hoşlanmıyorum :( Bu şekilde kendime verdiğim egzersiz sözlerimi biraz tutmuş oldum. Başlangıç fena sayılmaz :)

09.00
1 fincan süt (tabi ki soğuk)

10.00
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peynir

12.00
2 adet kuru erik

13.00
8 kaşık zeyinyağlı patlıcan yemeği
2 dilim kepekli ekmek
2 adet kuru erik

Eğer iptal etmemiş olsaydık tam bu saatlerde Roma'ya varmış olacaktık, kısmet değilmiş :(

18.00
1 adet Sütaş orman meyveli yoğurt(light değil)
3 adet Mavi yeşil elmalı bisküvi

20.00
6 kaşık patlıcan yemeği
1 kase yoğurt
2 dilim ekmek
Bu akşam eşim yokken ben de biraz spor yapayım dedim. Koşu bantında 25 dakika hızlı yürüdüm (5-6 seviye). Sonra 10 dakika kadar kondüsyon bisikletinde devam ettim. Zaten 5. dakikadan itibaren çok terlemeye başlıyorum, çok yoruluyorum o nedenle 1 saat falan yapamam...

22.30
8-10 tane yeşil erik

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Sanki tam bir diyet günü gibi oldu. Hem spor var hem düşük kalorili beslendim. Daha ne olsun :)

2 Haziran Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...