107. GÜN

Bu Pazar uyanır uyanmaz hazırlanıp kahvaltıya Semralar'a gittik. Aile içinde Pazar sabahları geç kalkmamla meşhur olduğum için önceden tembih ettiler. Oradan hastaneye gideceğiz...

10.00
1 adet rafadan yumurta
2 dilim beyaz peynir
4 adet yeşil zeytin
1/2 simit
1 dilim ekmek
Domates-salatalık

12.00
1 adet Türk kahvesi

16.00
8-10 adet patates cipsi
Eşimle pazara gittik. Çok güzel sebzeler meyveler aldık. Pazara gitmeyi çok severim. Nerede olursak olalım oranın pazarına mutlaka gideriz. Geçen sene Mayıs ayında Barcelona'ya gittiğimizde 2-3 kez La Boqueria'ya uğramadan duramamıştık :)Pazarda herşey o kadar rengarenk ve taze oluyor ki eve gidip hemen yemek yapmak istiyorum...
Pazardan İstiridye (Kayın) mantarı aldık. Dolmalık top kabaklardan aldık. Yemek yapmaya koyuldum...

18.30
1 adet etli kabak dolması (keşke fotoğrafını çekseydim, güzel yapmışım :)
Mantar kavurma (istiridye mantarı, kırmızı biber, yeşil biber, kuru soğan, sarımsak içeriyor)
6-7 kaşık makarna
2 kaşık yoğurt (dolmanın üzerine)
1 dilim ekmek

20.30
6-7 tane çilek
5-6 adet yeni dünya

23.00
1 kase Peyman çekirdek (The Way Back adlı filmi izledik gerçekten çok güzeldi tavsiye ederim)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Eve girdiğim andan itibaren sürekli birşeyler yaptığım için hareketli bir gün oldu. Zaten pazar gezerken de hafif bir yürüyüş yapmış oldum. Beslenmem cips ve çekirdek dışında gayet güzeldi. Bu hafatasonu biraz kalorili yedim. Hafta içi dikkat etsem iyi olur...

5 Haziran Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...