109. GÜN

Nasıl toparlayacağımı bilemiyorum, blog yazmakta biraz geciktim ve çok gün birikti. Şu an ki tarihe kadar bazı günleri atlasam mı yoksa azmedip hepsini yazsam mı bilemedim...

7 Haziran Salı

Takip edenler bilir her Salı Etiler ofisimde çalışma günümdür. Bugün çok yoğun bir programım var. Yemek yemeye nasıl vakit ayıracağım onu düşünüyorum...

06.25 de başlayan gün arabada kahvaltı rutiniyle devam ediyor...

07.30
1 tam simite yakın sokak simiti
2 dilim beyaz peynir (tam yağlı Ezine!)

09.30
1 fincan kahve
1 fincan çay

12.45
1 adet etli kabak dolması
2 kaşık yoğurt
Bol yeşillik salata
2 dilim ekmek

16.30
3 adet Etiform bisküvi
1 Türk Kahvesi

18.00
3 adet kuru kayısı

20.30
1 adet etli kabak dolması
5-6 kaşık Çoban salata
2 kaşık yoğurt
1 dilim ekmek

22.00
4-5 tane yeşil erik
3-4 tane yeni dünya

Toplam 2,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün hep ev yemeği yemiş oldum. Yoğun bir gün olduğu için ıvır zıvır birşeyler yemeye vakit olmadı. Dikkat edin siz de çok yoğun günlerinizde atıştırmayı unutuyorsunuzdur. Çok atıştırdığınız zamanlara uygun oyalayıcı işler icat edebilirsiniz...

7 Haziran Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...