110.-114. GÜNLER

İş ve sosyal hayatımdaki yoğunluklar nedeniyle bir türlü yazamadığım ve geciktiğim blogumu bazı günleri birleştirerek yazmaya kara verdim. Çünkü yazmak uzun zamanımı alacak ve takip edenler için de beklemek sıkıcı bir hale gelecek.

Yazarken bu kadar sevilen ve takip edilen bir blog olacağını düşünmemiştim. Sadece dünyanın pek çok ülkesinden takip edenler değil, kendi danışanlarım da blogumu takip etmekten çok keyif alıyormuş :) Bunun nedeni konuşur gibi yazmam olabilir. Çünkü yazmaya başlayınca dinleyen birileri varmış gibi bir şey hissediyorum...


110-114. günlerin toplu yorumu olan bu kayıt Cuma günü tatlı yiğenim Berra'nın anaokulu mezuniyetini, yakışıklı yiğenim Oğulcan'ın (görümcemin oğlu) sünnet duasını, haftasonu İkea gezisini içeren günler olması nedeniyle son derece aktifti. Ancak katılmam gereken düğünler yakın olduğu için ve bu düğünlerde iyi görünmek için son zamanlarda sağlıklı besleniyorum.

Zaman kaybı olmaması için bu günleri tek tek yazmadım ama 13 Haziran tarihini içeren 115. günden itibaren yazmaya devam edeceğim. Anlayışınıza sığınıyorum :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

8-12 Haziran arası günler

2 yorum:

  1. diyete baslamis biri olaraktan blogunuza rastladigim icin cok memnun oldum. Duzenli yazmaniz dilegiyle

    regimegul.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Diyete başlamanıza çok sevindim, istediğiniz forma kavuşmanızda kolaylıklar dilerim...
    19 Şubat'tan beri yazıyorum, bazen yoğunluktan sekteye uğrasa da bu 1 yıllık projemi tamamlamakta kararlıyım :)
    İzlediğiniz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...