115. GÜN

Daha önceki kayıtlarımda hangi günü yazdığımı en altta belirtiyordum. Artık en başa yazmaya karar verdim.

13 Haziran Pazartesi

Bugün annem Antalya'ya dönüyor. Zaten bizde kalmıyordu (torun nerdeyse orda kalıyor :) ama gitmeden önce yine köfteler yaparak derin dondurucumuzu şenlendirdi). Takip edenler bilir, buzdolabımız bozulmadan önce köfte stoğumuz tükenmeye başlamıştı, dolap bozulunca acilen bütün köfteleri pişirmek zorunda kalmıştım...Bana Pazar günü bir de kabak yemeği pişirdi sağolsun. Canım annem...

09.00
1 bardak süt (soğuk soğuk)

10.30
2 dilim Wasa
2 yemek kaşığı dolusu Sütaş krem peynir (aslında kalorili ve katkı maddeli olduğu için bu tür ürünlerden almıyodum ama sürekli kaşar peyniri yemekten biraz sıkıldım)
Kahvem (şekersiz, sütsüz ve cehennem gibi sıcak :)

12.30
7 kaşık dolusu zeytinyağlı kabak yemeği
2 kaşık yoğurt
2 dilim ekmek

15.30
2 adet çikolatalı kurabiye (arkadaşım ofisime uğradı Komşufırın'dan almış)
Lipton kiraz saplı form plus (bu yeni çıkmış aroması çok güzel ama içinde sinameki olduğu için sık sık içmemek gerekiyor)

18.30
1 adet Sütaş orman meyveli yoğurt

Akşam da kabak yemek istemedim o nedenle hafif birşeyler hazırladım...

20.30
1 büyük kase cacık (bol dereotu, maydanoz, taze soğan ve salatalık)
2 dilim ekmek

21.30
10 adet çilek
3-4 tane yeşil erik

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bu Cumartesi düğüne gideceğim için hafif beslenmeye karar verdim. Henüz elbise almadığım için ne kadar az şiş olursam o kadar iyi :) Elbise almak için en uygun gün Çarşamba olacak. İnsanın özel işlerine ayıracak zamanı olmaması ne kötü...Gayet iyi beslendim bence.

13 Haziran Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...