116. GÜN

14 Haziran Salı

Her Salı olduğu gibi gün 06.25'de başlar...

07.30
2/3 simit
2 dilim beyaz peynir (60 g vardır yani 2 kibrit kutusu kadar)

09.30
1 fincan kahve (kahve içmeden asla ayılamıyorum)
1 fincan çay

12.30
5 kaşık kabak yemeği
Bol yeşillikli salata
2 dilim tam buğday ekmeği

16.00
1/4 ay çöreği
1/4 badem ezmeli ay çöreği
1 fincan Türk Kahvesi

19.00
2 adet kuru kayısı

Saat 20.00 de eve vardık, eşim hemen tv başına geçti çünkü Fenerbahçe'nin önemli bir basketbol maçı varmış. Ben de mutfağa girdim...

20.30
3 adet köfte
Bol yeşillikli salata (annem sağolsun bu hafta tüm yeşillikleri yıkayıp saklama kaplarına kaldırmıştı)
2 dilim ekmek (evde her zaman beyaz ekmek olur, eşim diğer ekmekleri sevmediği için pek almıyoruz, yani evde diyetisyenin sözü pek geçmiyor)

22.00
3-4 adet iri yeşil erik
3-4 tane yeni dünya

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Akşam yemeklerimi her zaman geç yiyorum. Dikkat ederseniz 20.00'den önce olmuyor hatta bazen 21.00 'i bile geçiyor. Yani burada önemli olan geç yemek değil, porsiyon kontrolünü sağlayarak yemek ve çok kalorili yememek.
2 gündür öğleden sonraları arkadaşlarla çay/kahve keyfi nedeniyle kurabiye tarzı yiyeceker yiyorum ama az miktarda. tadımlık yani :)

14 Haziran Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...