117. GÜN

15 Haziran Çarşamba

Evde süt bitmiş :( malesef güne sütsüz başlıyorum...

09.30
2 kaşık dolusu Sütaş Krem peynir
3 dilim Wasa
Kahve

11.00'e doğru kendimi dışarı attım. Kadıköy'e gidip gece elbisesi alacağım. Bildiğim tek yer Opera Pasajı. Off ne alacağımı bilemiyorum. Aslında alışveriş için hiç günümde değilim...

1-2 dükkan gezip en sonunda 2 elbise denedim. Biraz pahalı bir alışveriş oldu ama gerçekten çok beğendiğim 2 gece elbisesi aldım. Bir tanesi su yeşili diğeri mercan rengi, nar çiçeği de denebilir. Dükkanın adı Dansçı, tam bana göre :) Kendimi tebrik ediyorum, sürünmeden bir alışveriş oldu...

Bu arada öğle yemeği saatim kaçtı tabi, artık ofise dönünce birşeyler yerim...

15.30
1 adet Cheeseburger (Mc Donald's)
1 kutu ayran, patates genellikle almam

17.30
10 adet yeşil erik

Eşim hastaneye gitti beni de kardeşime bıraktı...

20.30
Sulu köfte yemeği (1 küçük patatesten az patates ve 4-5 küçük köfte içeren miktarda)
1 kaşık kıyılmış acı biber turşusu
2 dilim ekmek

22.00
10 adet çilek
5-6 adet yeşil erik

Toplam 1,5 litre su (dışarıda az içtim)


Günün değerlendirmesi :
Elbise denerken göbeğim çıkmasın diye resmen aç bir gün geçirdim. Şimdi önemli olan bu istikrarı Cumartesi gününe kadar sağlamak :) Gayet güzel besleniyorum bence...

Bu kayıta Cumartesi günü düğüne gitmeden önce evde eşimin çektiği fotoğrafı eklemek istiyorum çünkü elbiseleri merak ettiğinize eminim :)

15 Haziran Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. çok şıksınız burda bide ayakları yakından çekelim lütfen resim küçük göremiyorm net size zahmet

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...