118. GÜN

16 Haziran Perşembe

Bugün çok yoğun bir gün...

09.30
2 dilim Wasa
2 kaşık Sütaş krem peynir
Kahve

11.30
3 adet Peyman kuru erik

14.00
7 kaşık zeytinyağlı kabak yemeği
2 dilim beyaz ekmek

17.00
1 adet Sütaş Orman meyveli yoğurt

Bugün işim erken bitti, çok yoğun ve yorucu bir gündü...Eve erken geldiğim için kendime çok güzel bir makarna yapmaya karar verdim :)


19.00
Bol domatesli makarna (makarna söz konusu olunca gözüm döndüğü için porsiyonumu saymaya gerek bile duymadım. Ama 15 kaşık dolusu kesin vardır)

22.30
2-3 tane yeşil erik

Toplam 2 litre kadar su (her zaman çok su içerim)

Günün değerlendirmesi :
Gündüz az yediğim için akşama kan şekerim iyice düştü ve beni makarna yeme konusunda daha da istekli hale getirdi. Ama hiç pişman değilim. Domates, biraz salça ve sarımsak içeren bir sosla harika bir makarna yaptım. Bu aralar sürekli bol domates içeren yemekler yapmak istiyorum. Kışın pek yemediğim için özlemişim domatesi...

16 Haziran Peşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...