119. GÜN

17 Haziran Cuma

Evde süt bittiği için süt içmeden güne başladım. İlk randevum 08.30'da olduğu için evden erken çıktım ve kahvaltı da etmedim. Ofiste birşeyler yerim...

09.20
2 dilim Wasa
2 kaşık Sütaş Krem peynir
Kahve

13.15
2 adet kuru erik

Bugün öğleden sonra yiğenim Berra ile ilgilenmem gerekiyor. Çünkü bugün karne günü ve yarım gün okul var. Öğleden sonra ona bakacak kimse yok. Annesi çalışıyor. Hazır şartlar uygunken teyze-yiğen sinemaya gidelim dedik. Nautilus'a gittik, ben çok açım önce yemek yiyelim diye anlaştık. HD İskender'in önüne gelince Berra heyecanlandı. "Teyze buyanın çoybası en güzel çoyba biyiyomusun?" dedi :) Ben de çok şaşırmış gibi yaptım. "Evet babamla buyaya geliyoyuz" dedi :) Şimdi ben yemek yerine Berra'yı yesem haksız mıyım? Ne güzel sohbet ediyor...

14.30
1/2 kase mercimek çorbası (diğer yarısını Berra yedi, ama iddiasına göre bu, mercimek değil başka bir çorbaydı)
2/3 porsiyon iskender (tereyağ döktürmedim, altındaki pidelerin de 1/3'ünü yedim, diğer kısmını da Berra yedi)
1/2 kutu ayran (yarısını Berra içti, ayran paylaşmaya bayılırız:)


Kung Fu Panda 2'yi izledik. Çok güzel bir animasyondu. 3 boyutlu animasyonlara bayılıyorum. Sanırım ben daha mutlu oldum :) Berra bana patlamış mısır almak istedi ben de kıramadım. Tabi ki onu da paylaştık. En küçük boy olanı almıştık.

16.00
1/2 küçük patlamış mısır

17.30
1 az şekerli Türk Kahvesi

Akşam basketbol maçı izlemeye arkadaşlarımıza gideceğiz. Bostancı'ya gidiyorum...En son bizde şampiyonluk maçı izlediğimizde pide yemiştik. Bugün de lahmacun akşamı yapacağız...

20.30
1,5 acılı lahmacun (bol kuru soğanlı)
1 büyük su bardağı ayran

22.00
7 tane yeşil erik
2 adet kayısı

00.00
1 küçük kase karamelli dondurma (2 top kadar)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Çok çeşitli beslendiğim bir gün oldu. Ama porsiyonları kaçırdığımı düşünmüyorum. Güya yarın düğün var diye hafif beslenecektim ama yine hamur işi yedim :) Yarına şiş olacağım çünkü hem tuzlu hem hamur işi ağırlıklı beslendim.

17 Haziran Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...