120. GÜN

18 Haziran Cumartesi

Artık Cumartesiler'i eskisi kadar yoğun olmuyorum. Ama yine de ilk randevum 08.30'da...Yine süt içemedim hala eve almadık :(

09.30
1/2 peynirli sandviç (sandviç ekmeği zeytinliydi, Değirmen'den)
Kahve

12.30
1/2 peynirli sandviç (diğer yarısı)

Çok işim var ve çok açım acilen birşey yemem lazım. Marmaris Büfe'ye gittim.

15.00
1 adet kaşarlı tost(kepekli değil)
1 kutu ayran

Bu akşam Fenerbahçe Dalyan Clup'da arkadaşımın kızının düğünü var. Düğün çok güzel organize edilmişti ve gelin de çok güzeldi...
Düğün yemeğini uzun sürede ve yavaş yavaş yedim, servisin aralıklı olması iyi oldu...


20.00
1 dilim beyaz peynir
1/2 zeytinyağlı biber dolması
2 kaşık yoğurtlu meze
1/2 dilim dana jambon
1/4 dilim ekmek

1 adet ıspanaklı krep

1/2 tavuk biftek
1 kaşık pirinç pilavı

2 küçük kadeh kırmızı şarap

1 dilim düğün pastası

Toplam 1,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Gündüz az yemeye gayret ettim çünkü akşam yemeğinde çok çeşit olabilir diye düşündüm. Üstelik genellikle kalorili besinler sunulabiliyor. Eğer akşam bir davete gidecekseniz gündüz hafif yemeye gayret edin. Fazla kaçırdığımı düşünmüyorum. Güzel bir akşamdı...

18 Haziran Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...