121. GÜN

19 Haziran Pazar

Bugün Pazar ve aynı zamanda Babalar günü. Takip edenler bilir, anneler, babalar, sevgililer günü vb. günleri sevmem ve de anlamsız bulurum. O kadar insan hediye alırken sizin almamanız hoş karşılanmayacağı için mecbur alıyorsunuz, sanki diğer günler çuvala girdi? Lütfen her gününüzü özel bir günmüş gibi tadını çıkararak yaşayın...

Bu sabah kahvaltıya Palladium Kitchenette'e gittik. Arkadaşlaımızla beraber olacağız. Bu restorana karşı bir antipatim var, tamam ortam iyi hoş ama bence fiyatlara oranla yiyecekler çok özensiz. Köri soslu tavuk faciamı hatırlamak bile istemiyorum! Tavuğun derileri porsiyonun tamamını kapsıyordu :( Yiyemedim bile, tabağımda nadiren yemek bırakırım halbuki. Şikayet etmeden kalktığım için çok pişmanım, ama o kadar midem bulanmıştı ki bir an önce hesap ödeyip gitmek istedim...

10.30
1 kupa filtre kahve
1 dilim sucuk
1 dilim beyaz peynir
3-4 adet yeşil zeytin
1 adet haşlanmış yumurta (yumurtanın sarısının etrafında yeşil tabaka oluşmuştu. Bu tabaka demir sülfür tabakasıdır. Yumurta fazla haşlandığında veya beklediğinde oluşur. Yumurta sarısındaki demir ve beyazındaki kükürt etkileşime girerek bu bileşimi oluşturur. Bu da istenmeyen bir özelliktir)
1 tatlı kaşığı bal
1 tatlı kaşığı reçel
1 çay kaşığı tereyağ
2 dilim domatesli zeytinli ekmek (dilimler küçüktü)
1/4 simit
1 dilim beyaz ekmek

Sanki çok yemişim gibi görünüyor ama porsiyonlar küçük küçük aslında...

Babalar gününü kutlamak için hastaneye gittik. Kayınvalidem hastanede yattığı için tüm ailenin toplanma yeri orası.

Birkaç gündür aklımda pembe şarap içme isteği var, bugün artık bunu yapıcam, kafaya koydum. Evde soğuk soğuk çok iyi olacak...

16.00
15 tane kiraz
1 kase Doritos Alaturca cips
2 kadeh pembe şarap (Sevilen-Rose) 2 saate yayarak içtim.

19.30
3 adet ızgara köfte
4 kaşık çoban salatası
8 kaşık domatesli makarna

21.00
3-4 tane iri yeşil erik

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün tipik bir kendini şımartma günü oldu. Cips var, şarap var, makarna var :) Napalım bu gün de böyle olsun...

18 Haziran Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

4 yorum:

  1. Merhaba ,yediklerinizin kalorilerini de yazarsaniz cok guzel olur.2kasik makarna veya kofte kac kaloridirvogrenmis oluruz. Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef o kadar ayrıntılı yazmaya vaktim yok zaten de hesap yapmıyorum devamlı, öyle hayat mı geçer? :)

      Sil
  2. slm serap hanım hamileykenmi 2 kadeh şarap içtiniz ben hamilelikte hiç içmedim bebeğim 23 günlükken 3 kadeh şarap içtim 2 saat sonra sonrada emzirdim emririken 2-3 kadeh şarabın zararlı olmayacağını duymuştum ama internette okadar çok moral bozucu yazıları okudumki dert ettim bunu kendime emziriken zararı olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarı ile emzirirken alkol aldığında sütün tadı bozulduğu için bebeğin emme isteğini azaltıyor. Yoksa onun dışında o kadarcıktan birşey olmaz korkmayın. İçiniz rahat olsun. Çoğu doktor hamileyken alkol almayı yasaklamıyor bile ama ben isteyerek kendim içmemeyi tercih ettim. Bazen eşimin birasından 1 yudum alıyorum ama :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...